دانلود بازی نقش آفرینی فوق العاده “طومارهای باستانی: شمشیرها” اندروید _ The Elder Scrolls: Blades 1.6.3.984769

Перейти к ссылкам для скачивания

The Elder Scrolls

The Elder Scrolls: Blades – طومارهای باستانی: شمشیرها یک بازی نقش آفرینی فوق العاده از Bethesda Softworks LLC برای اندروید است که ساعت ها پیش شاهد انتشار اولین نسخه اش به صورت Unleashed بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای این سبک را به وجد بیاوریم! بر خلاف نسخه پیشین بازی The Elder Scrolls که تحت عنوان Legends معرفی شده بود، در بازی The Elder Scrolls: Blades با یک گیم پلی اول شخص مواجهید ؛ در نقش شخصیت اصلی بازی به صورت اول شخص ظاهر می شوید و با شمشیرتان یک ماجراجویی تمام عیار را آغاز می کنید! تنها توضیحی که تیم توسعه دهنده در مورد بازی اش نوشته، این است که شما پس از تبعید، به سرزمین تان برمیگیردید و آن را ویران شده می یابید! حالا تصمیم میگیرید با جدیت شهر را بازسازی کنید! طیف گسترده ای از شخصیت های مختلف در دسترستان قرار دارد، از میان ان ها انتخاب کنید و سپس سلاح ها و تجهیزات مختلفی را برای ان ها لحاظ کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید و به هدف تان نزدیک و نزدیک تر شوید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نقش محور هستید بدون شک The Elder Scrolls: Blades با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب خواهد کرد و ارزش امتحان کردن را دارد!

بازی The Elder Scrolls: Blades هم اکنون در گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد و شما می توانید اخرین و جدیدترین آپدیت اش را به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت دارمش دانلود بکنید. از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به شامل بودن طیف عظیمی از ماموریت ها در سیاه چال های مختلف، ساخت شهر و رساندن آن به شکوه، ایجاد شخصیت ها با سلاح ها و تجهیزات مختلف، در دسترس بودن حالت های مختلف بازی، گرافیک خیره کننده اچ دی و صداگذاری فوق العاده اشاره کرد.

اندروید مورد نیاز 6.0+  

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: bethesdagamestudios

    🏷️ کلمات کلیدی

    The Elder Scrolls: Blades ,The Elder Scrolls: Blades android ,The Elder Scrolls: Blades for android ,The Elder Scrolls: Blades download ,بازی The Elder Scrolls: Blades ,بازی اندروید The Elder Scrolls: Blades ,دانلود The Elder Scrolls: Blades برای اندروید ,بازی The Elder Scrolls: Blades برای اندروید ,بازی The Elder Scrolls: Blades اندروید ,آخرین نسخه The Elder Scrolls: Blades ,نسخه مود شده The Elder Scrolls: Blades ,مود The Elder Scrolls: Blades ,هک The Elder Scrolls: Blades ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,نقش آفرینی ,آرپی جی ,rpg ,role playing ,طومارهای باستانی: شمشیرها ,طومارهای باستانی: شمشیرها اندروید,comingsoon, دانلود بازی اندروید جدید, دانلود بازی The Elder Scrolls Blades ‏ برای اندروید, دانلود بازی The Elder Scrolls Blades ‏ با پول بی نهایت, دانلود بازی The Elder Scrolls Blades ‏ مود شده, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی نقش افرینی, دانلود بازی نقش آفرینی اندروید, دانلود بازی نقش آفرینی جدید اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский