دانلود بازی استراتژیکی محبوب و فوق العاده “فرمانروایان دوتا” اندروید _ Dota Underlords 1.0 b-406

Перейти к ссылкам для скачивания

Dota Underlords

Dota Underlords نام عنوانی از یک بازی از دنیای DOTA که از پرمخاطب ترین و محبوب ترین مجموعه بازی های استراتژیکی دو دهه اخیر می باشد و توسط شرکت Valve Corporation تولید و برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما به دنیایی ماوراءالطبیعه سفر خواهید کرد. دنیایی که در آن انواع و اقسام قهرمانان و موجودات افسانه ای در گروه های کوچک و بزرگ با یکدیگر در حال رقابت بر سر قدرت هستند.در این بازی شما باید با جمع آوری و به خدمت گرفتن قهرمانان مختلف، اقدام به ایجاد یک اتحادیه انحصاری کرده و با کمک قهرمانانی که در اختیار دارید، به سراغ دشمنان رفته و برای پیروزی تلاش کنید. همچنین با پیشروی در بازی و پشت سرگذاشتن مراحل بازی قادرید تا اقدام به ارتقاء قهرمانان و شخصیت های خود کنید.
در این بازی شما قادرید بین اتحاد های محتلف به رقابت بپردازید و مبارزه کنید. بازی در دنیای DOTA سرزمین های مختلفی در زیر زمین وجود دارند. یکی از بهترین این سرزمین ها مکانی به نام White Spire است. این منطقه به خاطر ویژگی های جذاب و خوبی که دارد مورد توجه خیلی از قهرمانان دنیای DOTA قرار دارد. White Spire محل زندگی گونه ها و نژادهای زیادی است و به خاطر نظم و قانونی که داشت، هیچ وقت در آن خبری از هرج و مرج و آشوب نبود. اما متأسفانه یک روز رهبر این سرزمین یعنی Momma Eeb که مورد احترام همه اهالی این سرزمین و سرزمین های اطراف بود به قتل می رسد. همین امر باعث می شود تا اهالی این سرزمین و دیگر سرزمین های مجاور با درگیر شدن با یکدیگر بخواهند این سرزمین را تصرف کرده و رهبری آن را بر عهده بگیرند. این مسئله باعث ایجاد آشوب و جنگی بزرگ می شود. شما و دوستانی که دارید، نمی توانید در مقابل این آشوب و بی نظمی ها ساکت بمانید و باید برای به دست گرفتن قدرت مثل خیلی دیگر از کلن ها تلاش کنید. بازی دارای گرافیکی زیبا و جذاب به همراه گیم پلی ای روان و سرگرم کننده می باشد که شما را ساعت ها سرگرم میکند.

توجه: بازی یک بازی آنلاین و اینترنتی می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد. 

اندروید مورد نیاز 5.0+  

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: underlords

    🏷️ کلمات کلیدی

    Dota Underlords ,Dota Underlords android ,Dota Underlords for android ,Dota Underlords download ,بازی Dota Underlords ,بازی اندروید Dota Underlords ,دانلود Dota Underlords برای اندروید ,بازی Dota Underlords برای اندروید ,بازی Dota Underlords اندروید ,آخرین نسخه Dota Underlords ,نسخه مود شده Dota Underlords ,مود Dota Underlords ,هک Dota Underlords ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,استراتژی ,استراتژیک ,آنلاین ,اینترنتی ,استراتژی آنلاین ,online ,strategy ,online strategy ,فرمانروایان دوتا ,فرمانروایان دوتا اندروید,بازی استراتژیک اندروید بدون دیتا
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский