دانلود نسخه اصلی بازی تخته ای و کلاسیک “مونوپولی” اندروید + مود Monopoly _ 1.1.3

Перейти к ссылкам для скачивания

Monopoly

Monopoly نام نسخه اصلی بازی محبوب و کلاسیک مونوپولی می باشد که توسط استودیوی بریتانیایی Marmalade Game Studio برای اندروید عرضه شده است. بازی فوق العاده جذابی که سبک خاصی از بازی های تخته ای یا بهتر است بگوئیم بازی های بورد را به جهانیان معرفی کرد و خیلی زود در سراسر دنیا به محبوبیت کم نظیری رسید. این بازی یک عنوان مدیریتی و رقابتی چندنفره می باشد که شما باید در کنار چند بازیکن دیگر در یک مسابقه منحصر به فرد به رقابت بپردازید. هر بازیکن باید تلاش کند تا در نقشه اصلی این بازی خانه های مختلف را تصاحب کرده و یک امپراطوری تجاری راه اندازی کند. در این بازی که روی یک صفحه مربعی شکل دنبال می شود، ده ها خانه یا شاید بهتر باشد بگوئیم کارت مختلف وجود دارند که ویژگی های خاص و متفاوتی دارند.
بازیکنان باید سعی کنند تا این خانه ها را به خود اختصاص دهند. برای این کار باید در یک بازی رقابتی و استراتژیکی، سعی کنید که خانه های مختلف را با قیمت های مختلف خریداری کنید و صاحب آن ها شوید. در این صورت وقتی هر بازیکن دیگری پا به خانه یا کارت خریداری شده بگذارد باید جریمه پرداخت کند. این روند با خریداری کردن خانه های بیشتر و ایجاد فضایی رقابتی بین بازیکنان ادامه پیدا می کند تا جایی که به اوح خود خواهد رسید. این بازی زیبا توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5 را نیز کسب کند. اگر از طرفداران بازی های تخته ای و بوردگیم می باشید این بازی زیبا را از دست ندهید.

اندروید مورد نیاز 5.0+  

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: marmaladegamestudio

    🏷️ کلمات کلیدی

    Monopoly ,Monopoly android ,Monopoly for android ,Monopoly download ,بازی Monopoly ,بازی اندروید Monopoly ,دانلود Monopoly برای اندروید ,بازی Monopoly برای اندروید ,بازی Monopoly اندروید ,آخرین نسخه Monopoly ,نسخه مود شده Monopoly ,مود Monopoly ,هک Monopoly ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,فکری ,معمایی ,پازل ,تخته ای ,بوردگیم ,board game ,puzzle ,puzzle game ,brain training ,monopoly ,مونوپولی ,مونوپولی اندروید,
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский