دانلود بازی Niffelheim برای کامپیوتر

Перейти к ссылкам для скачивания

Niffelheim

بقا بدون شک مهم‌ترین هدف هر انسان و حیوانی است. همه ما در وهله اول برای نجات خود تلاش می‌کنیم و بعدها به نیازهای بعدی‌مان می‌پردازیم. استودیوهای مختلف بازی‌سازی روی ایده بقا مانور زیادی داده‌اند و در این میان Ellada Games نیز با یک نقش‌آفرینی دوبعدی وارد بازار شده است و نبردهای خشن و هیجان‌انگیزی را ارائه داده است. بازی Niffelheim در سپتامبر سال 2018 روی پلتفرم PC منتشر شد و بعدها شاهد انتشار نسخه کنسولی بازی نیز بودیم. تکیه‌بر نبردهایی خشن و البته دنیای وایکینگ‌ها از مهم‌ترین نکات مثبت بازی هستند، جایی که حل مشکلات تنها در واژه های جنگ و بقا خلاصه می‌شود.

بازی Niffelheim شمارا در نقش یک جنگ‌جوی وایکینگ قرار می‌دهد که شکست‌خورده در جنگ، به‌جای استراحت ابدی حالا در نیفلهایم زندانی‌شده است. او برای اینکه روحش را از این زندان تاریک و ترسناک نجات دهد، لازم است که خود را به آسگارد برساند. برای این کار باید قطعات مخصوصی را پیدا کند و ابزاری خاص برای دور شدن از این مکان بسازد. همین باعث می‌شود که او دست به جمع‌آوری آیتم‌هایی مختلف بزند و در این حال است که سروکله دشمنان مختلف پیدا می‌شود. دنیای بازی آزاد و گسترده است و به‌صورت دوبعدی قابلیت جستجو را خواهید داشت. درواقع شما 4 نوع جنگجو که هرکدام در کلاس شخصیتی خاصی هستند را در اختیاردارید و سپس منطقه‌ای را انتخاب می‌کنید و شروع به انجام وظایف و مأموریت‌ها می‌کنید. تجربه بازی کاملاً آزاد است و برای نمونه می‌توانید در مقدمات یک مرحله، کارگاه آشپزی، کیمیاگری و ساخت ابزار بسازید و البته که باید مدام حواستان به گرسنگی و سلامت خودتان باشد که مبادا از دور بازی خارج شوید.

در بسته الحاقی بازی به نام Niffelheim Bloody Moon که به‌تازگی به بازی اضافه‌شده است، یک‌شب طولانی را پیش روی خوددارید و البته این دفعه تنها ماه قرمز نیست که شمارا خواهد ترساند و سروکله خود اژدها نیز پیدا خواهد شد. در این بسته الحاقی از همان ابتدا یک اژدها خواهید داشت و باید به جستجو و کشتن دشمنانی چون عنکبوت بپردازید. این دفعه خبری از مراحل و مزارع نیست و البته روزها نیز تنها 4 ساعت طول دارند و همه‌چیز در شب به سر می‌برد. شهر نیز بسته‌شده است و همه‌چیز به دوام آوردن شما برمی‌گردد. بازی Niffelheim دارای ساختار و طراحی بسیار جذابی است و مکانیک بقای آن حسابی شمارا هیجان‌زده و سرگرم خواهد کرد .

English

About This Game :

Warriors remain warriors even after death. Set out on the path to the last challenge and prove yourself to the Gods. In life you were never frightened by the cold, darkness and death, and you won’t fear now. make sure you have enough provision, defend yourself and unravel the mysteries of these lands. Crush anyone who dares to attack your lands. Each fallen enemy brings you closer to Asgard! Bones, teeth, fur – use all that you scavenge to craft weapons and armor. Build a fortress that will protect you from enemies and help you to destroy the attackers. The Death Priests will issue ultimatums. Will you bend to their will, or reject their orders and accept the battle against their dead minions?

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and newest
Processor: 1.7 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Iris 4800
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 4:3 and 21:9 screen ratio supported

سیستم پیشنهادی :

OS: 7, 8, 10
Processor: 2.4 Ghz Dual Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 9XX or AMD
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 4:3 and 21:9 screen ratio supported

لیست دانلود
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: elladagames

    🏷️ کلمات کلیدی

    Ellada Games, Niffelheim, دانلود بازی, دانلود بازی Niffelheim, دانلود بازی استراتژیک, سیستم مورد نیاز بازی Niffelheim,Niffelheim ,دانلود Niffelheim ,دانلود Niffelheim برای کامپیوتر, دانلود بازی 2018 ,دانلود بازی Niffelheim ,دانلود بازی Niffelheim برای pc, دانلود بازی Niffelheim برای کامپیوتر ,دانلود بازی اکشن, دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر ,دانلود بازی اکشن کم حجم, دانلود بازی جدید ,دانلود بازی کامپیوتر 2018 ,دانلود بازی کامپیوتر Niffelheim ,پیش نمایش بازی Niffelheim, دانلود Niffelheim کرک DARKSiDERS, دانلود بازی Niffelheim, دانلود رایگان بازی Niffelheim, دانلود کم حجم بازی Niffelheim برای pc, دانلود مستقیم بازی Niffelheim, دانلود نسخه DARKSiDERS بازی Niffelheim, نقد و بررسی بازی Niffelheim,بازی کامپیوتر چند نفره آنلاین بازی جدید کامپیوتر ,دانلود بازی ,دانلود بازی Niffelheim ,دانلود بازی آنلاین برای کامپیوتر
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский