دانلود بازی Resident Evil 3 برای کامپیوتر

Перейти к ссылкам для скачивания

Resident Evil 3

ترس چه اندازه روی تصمیمات شما تأثیر می‌گذارد؟ بدون شک هیچ انسانی بدون حس ترس زنده نخواهد ماند اما اگر خود ترس بالاخره ما به سمت مرگ سوق دهد چه؟ سری بازی Resident Evil در طول زمان این اشتیاق به بازی‌های ترسناک را با عناوین بزرگی جواب داده است. بعد از چندین نسخه مختلف و افول این سری، این بازی Resident Evil 2 بود که دوباره جان تازه‌ای به این سری بخشید و Capcom با تغییر فلسفه ساخت بازی‌هایش بار دیگر تاج پادشاهی به سر کرد. موفقیت ریمیک نسخه دوم باعث شد که این کمپانی ژاپنی به فکر تکرار این کار با یکی دیگر از عناوین محبوب این سری بیفتد و حالا بازی Resident Evil 3 با تغییرات گسترده و از نوساخته شده است و به دنبال موفقیت در ماراتن جذاب اما طولانی امسال بازی‌های ویدیوی است.

داستان بازی Resident Evil 3 قبل از نسخه دوم اتفاق می‌افتد. شهر راکون سیتی حالا با هجوم زامبی‌هایی که براثر گسترش ویروس خاصی ایجادشده‌اند مواجه شده است. در این میان کنترل شخصیت جیل ولنتاین به شما داده می‌شود تا در جدالی به‌ظاهر بی‌پایان در روزی که رهایی به‌سختی واژه‌ای معنی‌دار تلقی می‌شود با زامبی‌هایی خون‌خوار بجنگد و راه خود را به بیرون از شهری فلاکت‌زده پیدا کند. استودیو این دفعه با بسط و شرح داستان کاری بزرگ کرده است و شخصیت‌پردازی به اوج خود رسیده است. همان سؤالات همیشگی در مورد شخصیت جیل و البته در آن‌سوی میدان آنتاگونیست داستان: نمسیس. سروکله این موجودات حال به هم زن با تفنگ مخصوصش بعد از 30 سال پیداشده است و می‌خواهد شمارا تا آخرین حد زجر دهد. اضافه شدن شخصیت‌های جدیدی چون کارلوس باعث افزایش بار سینمایی بازی شده است و شاهد صحنه‌های بسیار جالبی در طول بازی خواهید بود.

Resident Evil 3 نتیجه تلخ قدرت خواهی انسانی در شهری بدون قهرمان و امید است. این بازی برعکس نسخه‌های دیگر روندی اکشن را دنبال کرده است و این دفعه میان ترس و اکشن تعادلی خوب رعایت شده است. در گوشه‌ای تفنگ به دست دارید و به سمت زامبی‌ها شلیک می‌کنید و در سوی دیگر معماها و حس ترس شمارا مانند خوره خواهد خورد. در کنار زامبی‌ها، این سگ‌های معروف سری و عنکبوت‌های معروف آن هستند که امان از شما خواهند برید و هیجان شمارا به اوج خواهند رساند. شخصیت منفی این بازی یکی از معروف‌ترین‌ها میان کل بازی‌های ویدیویی است و این دفعه با هوش مصنوعی جدیدی پا به میدان گذاشته است و می‌خواهد حسابی شمارا زجر دهید. گرافیک بازی ازاین‌رو به آن رو شده است و قطعاً مجذوب صحنه‌های نفس‌گیر آن خواهید شد. ترس به یک‌قدمی شما رسیده است و اگر دست نجنبانید حتماً با خاک یکسان خواهید شد. هوشیار عمل کنید و فقط یادتان باشد که زنده بمانید.

English

About This Game :
Resident Evil 3 is a survival horror game developed and published by Capcom. It is a remake of Resident Evil 3: Nemesis (1999) and follows Jill Valentine and Carlos Oliveira as they attempt to survive a zombie apocalypse while hunted by the intelligent bioweapon Nemesis. It was released on Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on April 3, 2020. It has an online multiplayer mode, Resident Evil: Resistance. The game received generally favorable reviews from critics, with its graphics, presentation, and gameplay receiving commendation, although criticism was directed towards its short length and pace.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 45 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WINDOWS® 10 (64-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i7-3770 or AMD FX™-9590 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480 with 3GB VRAM
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 45 GB available space

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: capcom

    🏷️ کلمات کلیدی

    Capcom, Resident Evil, Resident Evil 3, Rockstar Studios, دانلود بازی, دانلود بازی Resident Evil 3, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی ترسناک, دانلود بازی رزیدنت اویل 3 ریمیک, دانلود بازی ماجراجویی, سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil 3,evil 3, nemesis, re3, Resident Evil 3 Remake Steam Backup, Resident Evil 3 Remake دانلود, Resident Evil 3 Remake کرک, اویل ۳, بازی Resident Evil 3 Remake, دانلود بازی, رزیدنت اویل ۳ ریمیک, نمسیس,دانلود نسخه فشرده بازی Resident Evil HD Remaster برای PC با لینک مست,قیم,دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ,دانلود بازی جنگی برای کامپیوتر, دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر ,دانلود بازی Resident Evil, دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    One Comment

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    Back to top button
    ru_RUРусский