دانلود PilotEdit v11.5.0 x86/x64 – نرم افزار ویرایش فایل های FTP

Перейти к ссылкам для скачивания

PilotEditPilotEdit نرم افزاری است که به کاربران در اجرای اسکریپت ها (execute scripts)، استخراج رشته ها (extract strings) و ویرایش فایل های بزرگ کمک می کند. این برنامه به عنوان ویرایشگری برای کمک به جستجو، جایگزینی متن های چند خطی و ویرایش فایل های FTP یا دانلود و آپلود سریع و راحت فایل ها و دایرکتوری های FTP می باشد. PilotEdit یک ادیتور متن پیشرفته می باشد و از فایل های بزرگتر از 4G هم پشتیبانی می کند. با استفاده از این برنامه می توان کدها را سفارشی سازی نمود یا آن ها را هایلایت کرد. این نرم افزار امکان جستجو و گزینه های جایگزینی پیشرفته، کد نویسی اتوماتیک، رمزگذاری و رمز گشایی  AES های 256 بیتی را دارد و این امکان را به کلاینت های FTP می دهد تا فایل های خود را به / از سرور FTP آپلود/دانلود و یا ویرایش کنند. همچنین با این نرم افزار می توان فایل های بزرگتر از 100 MB را ادغام یا مقایسه کرد و خط ها و رشته ها را پیدا کرده یا مرتب و حذف نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PilotEdit:
– ویرایش فایل های اسکریپت و حجیم
– ویرایش، آپلود و دانلود فایل های FTP
– ادیتور متن پیشرفته
– پشتیبانی از فایل های بزرگتر از 4G و DOS, UNIX
– ادغام یا مقایسه فایل های بزرگتر از 100 MB
– سفارشی سازی کدها
– جایگزینی و ویرایش فایل های بزرگ و متن های چند خطی
– و …

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

دانلود نسخه ویندوز 64 بیتی رمز فایل: daramesh.com
دانلود نسخه ویندوز 32 بیتی رمز فایل: daramesh.com

گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    ru_RUРусский