دانلود CCleaner Professional v5.62.7538 بهترین نرم افزار حذف فایل‌های اضافی ویندوز

Перейти к ссылкам для скачивания

CCleaner

استفاده مکرر از کامپیوتر و کار کردن با نرم افزارهای مختلف در طولانی مدت باعث کند شدن سیستم و از دست رفتن آن کارایی اولیه می‌شود، هر دفعه که نرم افزار جدیدی بر روی سیستم نصب می‌شود و یا یک برنامه بروزرسانی می‌شود اکثر اطلاعات قدیمی و بدون کاربرد بر روی سیستم باقی می‌مانند، هر چقدر که از مرورگر اینترنت بیشتر استفاده شود، فایل‌های ذخیره شده از اینترنت که اصطلاحاً Cache نامیده می‌شود مرتباً بیشتر و حجیم‌تر می‌شوند و بعد از مدتی به علت زیاد شدن فایل‌های اضافی و بدون کاربرد سرعت سیستم به شدت افت می‌کند و کار کردن با آن سخت می‌شود، در این مواقع اکثر کاربران تمایل دارند تا ویندوز خود را مجدداً نصب کنند تا بتوانند همان کارایی اولیه را بدست آورند، در صورتی که با نگه داری و پاک سازی مرتب سیستم این مشکل حل می‌شود و نیازی به نصب مجدد سیستم عامل نیست.

CCleaner یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه پاک سازی سیستم عامل و حذف فایل‌ها اضافی و بدون کاربرد است، این برنامه که هم اکنون بالای 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، ابزاری بسیار قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند سیستم خود را همیشه مانند روز اول پر سرعت و تمیز نگه دارند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار CCleaner:
⭐- پاک سازی فایل‌های موقتی و بدون کاربرد ویندوز
⭐- پاک سازی فایل‌های اضافی انواع نرم افزارها
⭐- پاک سازی قسمت‌های مختلف انواع مرورگرها مانند Firefox و Internet Explorer و Chrome
⭐- پاک سازی ردپاهای فایل‌های حذف شده
⭐- پاک سازی Registry ویندوز از هرگونه اطلاعات اضافی
⭐- قابلیت Uninstall کردن کامل برنامه‌های نصب شده
⭐- قابلیت مدیریت Startup
⭐- قابلیت مدیریت Addon ها نصب شده مرورگرها
⭐- قابلیت جستجو پیشرفته فایل‌ها با File Finder
⭐- قابلیت حذف دائمی فایل‌ها با با Drive Wiper
⭐- حجم کم و سرعت بالای نرم افزار
⭐- سبک بودن و تخصیص بسیار کم از منابع سیستم
⭐- پشتیبانی از انواع ویندوزها
⭐- محیط کاربری زیبا ضمن رایگان بودن نرم افزار

آیا استفاده از این نرم افزار ایمن است؟
یکی از مشکلاتی که کاربران با این گونه نرم افزارهای بهینه ساز دارند آن است که بعد از پاک سازی سیستم توسط این برنامه‌ها اغلب ویندوز آن‌ها آسیب می‌بیند و به جای این که برنامه مفید واقع شود باعث می‌شود تا ویندوز کاربر خراب شود، این در اصل ضعف نرم افزاری است که باعث این گونه مشکلات می‌شود، اما نرم افزار CCleaner توسط افرادی خبره در شرکت Piriform ساخته شده است و به دقت تمامی اجرای برنامه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، لذا استفاده از این برنامه کاملاً ایمن بوده و هیچ گونه فایل مهم و حساس ویندوز یا برنامه‌ها توسط این برنامه حذف نمی‌شود در نتیجه می‌توانید با خیال راحت از این برنامه استفاده کنید.
حتی قسمت Registry Cleaner برنامه نیز کاملاً ایمن و مطمئن بوده و اگر برنامه 1 درصد شک کند که حذف نوعی اطلاعات باعث خراب شدن سیستم می‌شود، آن را حذف نخواهد کرد.

ویژگی‌ها ممتاز این برنامه چیست؟
– از ویژگی‌های ممتاز این برنامه می‌توان به پشتیبانی از طیف وسیعی از نرم افزارهای رایج اشاره کرد، این برنامه با پشتیبانی از بیش از 1000 برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید سیستم خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کرده و از هرگونه فایل‌های اضافی پاک سازی نمایید.

– ویژگی برتر دیگر این برنامه قابلیت مدیریت پیشرفته Startup است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت کاملاً دقیق و هوشمند برنامه‌های اضافی که هنگام روشن شدن سیستم اجرا می‌شوند و بی جهت سرعت سیستم را می‌گیرند را مدیریت کنید.

– ویژگی بسیار خوب دیگر این برنامه قابلیت مدیریت انواع مرورگرهاست که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید Addon ها و Extension های مختلف را حذف و یا غیر فعال نمایید.

– قابلیت Driver Wiper این امکان را به شما می‌دهد تا تمام یا فقط فضای خالی هارد را مجدداً به طور عمیق پاک سازی کنید تا Recover کردن اطلاعات غیر ممکن گردد.

– قابلیت پیشرفته جستجو فایل با File Finder، حذف برنامه‌های نصب شده و مدیریت System Restore از دیگر ویژگی‌های ممتاز این برنامه است که باعث شده تا این برنامه از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به سایر برنامه‌ها مشابه برخوردار باشد.

معرفی نسخه‌های مختلف برنامه و تفاوت‌ آن‌ها با یکدیگر:
این برنامه در چندین ویرایش مختلف منتشر می‌شود و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد که در اینجا به توضیح هر یک می‌پردازیم.

1. نسخه Free: این نسخه از برنامه رایگان بوده و قابل استفاده برای تمامی کابران خانگی است.

2. نسخه Professional: این نسخه از برنامه تفاوت زیادی با نسخه رایگان ندارد و فقط در سه ویژگی خاص نسبت به آن برتری دارد.

– قابلیت Monitor کردن مرورگرها: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا پس از هربار بستن مرورگر برنامه به طور خودکار تمامی اطلاعات آن جلسه را حذف کند.

– پشتیبانی از All Users Cleaning: برنامه در حالت عادی به شما اجازه می‌دهد تا فقط اطلاعات اضافی و بدون کاربرد کاربر یا User خود را پاک کنید و در حالت معمولی نمی‌توانید اطلاعات سایر User ها را نیز حذف کنید، که در این نسخه از برنامه پشتیبانی از تمامی User ها نیز قرار داده شده است.

– قابلیت Auto Update: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دخالت کاربر و کاملاً Silent برنامه خود را بروزرسانی کند.

توجه: نسخه Professional فقط به افرادی توصیه می‌شود که سیستم آن‌ها بیش از یک User Account دارد، اگر فقط شما کاربر سیستم خود هستید، نیازی به نسخه Professional ندارید و نسخه Free کفایت می‌کند.

3. نسخه Business: این نسخه همانند نسخه Professional بوده و از نظر امکانات هیچ گونه تفاوتی با آن ندارد، فقط کاربرد این نسخه در شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک است، این نسخه از برنامه شامل پشتیبانی فنی فوریتی نسبت به سایر نسخه‌ها می‌باشد.

4. نسخه Technician: این نسخه همانند نسخه Business است و تنها تفاوت آن فقط در قابل حمل بودن آن است، این نسخه مخصوص تکنسین‌ها بوده که نیاز دارند تا برنامه را همیشه همراه خود حمل کنند.

5. نسخه Network: این نسخه از برنامه همانند نسخه Professional بوده و تنها تفاوت آن در پشتیبانی از شبکه‌های مختلف کامپیوتری است، این نسخه از برنامه این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمام کامپیوترهای متصل به یک شبکه را از راه دور پاک سازی کنید.

6. نسخه Network Pro: این نسخه از برنامه که در واقع نسخه پیشرفته Network می‌باشد علاوه بر تمامی امکانات نسخه Network، شامل برنامه Defraggler نیز می‌شود و این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوان تمامی کامپیوترها را Defrag نمود.

7. نسخه Professional Plus: این نسخه از برنامه تمامی قابلیت های نسخه ی Professional را به همراه سه ویژگی یکپارچه سازی دیسک، بازیابی فایل و نظارت بر سخت افزار ها به کاربران عرضه می کند.

تنظیمات پیشنهادی وب سایت دارمش:
گروه دارمش استفاده از این نرم افزار را برای تمیز نگه داشتن سیستم به شما پیشنهاد می‌کند.
ما تمام نسخه‌های این برنامه را برای دانلود قرار داده‌ایم تا همه نوع کاربران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند، اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد استفاده از این نرم افزار را دارید، در صورتی که تنها کاربر سیستم خود هستید، نسخه Free تمام ویژگی‌ها را به شما می‌دهد اما اگر چندین کاربر از یک سیستم استفاده می‌کنید، می‌توانید نسخه Professional را فعال کنید.

– تنظیمات حذف دائمی فایل‌ها:
پیشنهاد می‌شود بعد از نصب برنامه وارد منو Options و Settings شوید و در آن قسمت، بخش Secure Deletion را بر روی Secure file deletion و نوع آن را بر روی Simple Overwrite قرار دهید.
همچنین دو تیک Wipe Alternate Data Streams و Wipe Cluster Tips را نیز بزنید.

این تنظیم باعث بالا رفتن امنیت اطلاعات شما می‌شود چرا که بعد از حذف فایل‌ها دیگر امکان بازیابی آن‌ها وجود ندارد.

– فعال کردن قابلیت چند کاربره:
کاربرانی که نسخه Professional را دانلود و نصب نموده‌اند لازم است تا بعد از نصب حتماً وارد بخش Users در Options شوند و گزینه All users را علامت بزنند.

– استفاده از Winapp2:
Winapp2 یک فایل کوچک است که قابلیت‌های برنامه را چندین برابر می‌کند، این فایل که در مسیر نصب نرم افزار کپی می‌شود، بیش از 2000 نرم افزار جدید به برنامه اضافه می‌کند و قدرت پاک سازی برنامه را بسیار فراتر از حالت طبیعی می‌برد، لذا حتماً پیشنهاد می‌شود که این افزونه را نیز فعال کنید.
بعد از نصب این افزونه ممکن است کمی برنامه طول بکشد تا اجرا شود ولی با توجه به پیشرفتی که پیدا کرده است، ارزش صبر کردن را دارد.

کدام قسمت‌ها را برای پاک سازی باید علامت بزنیم؟
یکی از رایج‌ترین سوالات کاربران در این برنامه این است که کدام قسمت‌های برنامه را باید علامت زد تا برنامه آن‌ها را حذف کند، جواب این سوال آن است که تیک زدن همه‌ی موارد به جز یک مورد خاص اشکالی ندارد و خطری سیستم را تهدید نمی‌کند، آن‌هم آخرین گزینه در قسمت Windows است که Wipe Free Space است، این تیک را اصلاً نزنید، وگرنه برنامه مدت زمان زیادی را صرف پاک سازی عمیق فضای خالی هارد شما می‌کند.

English

CCleaner deals with a rather sensitive segment involved in computer maintenance, namely secure cleaning. It performs an in-depth analysis of almost all areas of your system and detects unused or invalid entries that clog the Windows registry, preventing it from running at its best.

CCleaner features a clean, professional-looking interface split into four areas: Cleaner, Registry, Tools and Options. Aside from the last one, which deals with application settings, each of the other three perform different jobs in various areas of your machine.

The Cleaner section is also divided into two panels: the first one, named Windows, serves for cleaning unnecessary system files (from Internet Explorer, Windows Explorer, Recycle Bin, Cache, Memory, etc), while the second one focuses on removing leftovers from third-party software that was or still is installed on your computer.

Here are some key features of “CCleaner”:
Cleans the following Windows components:
– Temporary File Cache.
– URL History.
– Cookies.
– Hidden Index.dat files.
– Last download file location.
– Download manager.
– Recycle Bin.
– Clipboard.
– Windows Temporary files.
– Windows Log files.
– Recent Documents (on the Start Menu).
– Run history (on the Start Menu).
– Windows XP Search Assistant history.
– Windows XP old Prefetch data.
– Windows memory dumps after crashes.
– Chkdsk file fragments.

Advanced Options allow cleaning of:
– Menu Order cache.
– Tray Notifications Cache.
– Window Size and Location Cache.
– User Assist history.
– IIS Log Files.
– Custom Folders.

Application Cleaning:
– As well as cleaning up old files and settings left by standard Windows components, CCleaner also cleans temporary files and recent file lists for many applications. Including: Firefox, Opera, Safari, Media Player, eMule, Kazaa, Google Toolbar, Netscape, Microsoft Office, Nero, Adobe Acrobat Reader, WinRAR, WinAce, WinZip and more

Registry Cleaning:
CCleaner uses an advanced Registry Cleaner to check for problems and inconsistencies. It can check the following:
– File Extensions
– ActiveX Controls
– ClassIDs
– ProgIDs
– Uninstallers
– Shared DLLs
– Fonts
– Help File references
– Application Paths
– Icons
– Invalid Shortcuts and more.

Safety:
CCleaner was designed from the ground to be safe and secure to use. It has multiple levels of checks in place to ensure that it cannot delete any useful information or documents you may still need. We also certify that it contains no Spyware or Adware.

High Security:
For the super cautious users we also offer secure file erasing. By overwriting the files before deleting them, making it impossible to recover the data.

 

سیستم مورد نیاز:

Microsoft Windows XP SP3
– Microsoft Windows Vista SP2
Microsoft Windows 7 SP1
– Microsoft Windows 8/8.1
– Microsoft Windows 10
– Microsoft Windows Server 2003/2003 R2/2008/2008 R2/2012/2012 R2

Including both 32-bit and 64-bit versions, but not RT tablet editions.

راهنمای نصب:
نسخه ی Professional Plus:
1- ابتدا ارتباط اینترنت خود را قطع کنید.
2- از پوشه کیجن فایل Block-Hosts.bat را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
3- فایل Keygen.exe را اجرا نمایید و با آن سریالی بسازید.
4- نرم افزار را اجرا کنید و با سریال ساخته شده و نام کاربری Registered user آن را فعال نمایید.

نسخه های Professional / Business / Technician:
1- براساس نیاز خود یکی از نسخه های Professional یا Business یا Technician نرم افزار را از داخل پوشه Setup نصب کنید.
2- بر روی فایل Block Host.bat موجود در پوشه Crack کلیک راست کرده و گزینه Run as adminstrator را انتخاب کنید و سپس کلید Enter را بزنید.
3- فایل Keygen.exe داخل پوشه Crack را اجرا کرده و پس از انتخاب نام نرم افزار (یعنی CCleaner) از منوی کشویی بر روی دکمه Generate کلیک کنید تا یک سریال تولید شود.
4- نرم افزار را اجرا کرده و از منوی Options قسمت About را انتخاب کرده و پس از کلیک بر روی دکمه Register در پنجره باز شده با وارد کردن یک نام دلخواه و سریال تولید شده در مرحله قبل، نرم افزار را رجیستر کنید.

توجه: در صورتی که هر یک از 4 نسخه غیر رایگان را فعال کرده‌اید، نباید برنامه را به صورت آنلاین بروزرسانی کنید، برای دریافت آپدیت مجدداً به همین صفحه مراجعه کنید و نسخه جدید را دانلود کنید.

دانلود نسخه Professional
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: piriform

    🏷️ کلمات کلیدی

    Piriform Ltd ,privacy protector ,windows cleaner ,cleaning tool ,clean ,cleaner ,protection ,بهینه سازی ,رجیستری ,پاکسازی ,پاکسازی رجیستری ,بهینه ساز ,ویندوز کیلینر ,کیلینینگ تول ,کیلین ,کیلینر ,تمیز کردن رجیستری ,پروتکشن ,دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز ,دانلود نرم افزار پاکسازی رجیستری ,ابزار تمیز کردن رجیستری ,بالا بردن سرعت سیستم,CCleaner, برنامه CCleaner, نرم افزار CCleaner, سریال CCleaner, کرک CCleaner, دانلود برنامه CCleaner, دانلود نرم افزار CCleaner, دانلود CCleaner, download CCleaner, CCleaner free download, privacy protector, junk cleaner, trace cleaner, clean, cleaner, eraser, privacy, بهینه ساز, ویندوز, بهینه ساز ویندوز, دانلود بهینه ساز ویندوز, آخرین ورژن CCleaner, جدیدترین ورژن CCleaner, CCleaner download, CCleaner free, CCleaner full, CCleaner crack, CCleaner serial, دانلود نرم افزار, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود, نرم افزار, دانلود رایگان, CCleaner full download, CCleaner software
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    ru_RUРусский