دانلود Pano2VR v5.2.4 Pro x86/x64 – نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما

Перейти к ссылкам для скачивания

pano2vr

تصاویر Panorama عکس هایی از یک منظره و یا یک محیط به صورت یکپارچه بوده که می تواند در یک سایت یا وبلاگ قرار گرفته و به گونه ای طراحی شود که در هنگام مشاهده تصاویر محیطی مجازی و شبیه سازی شده را همانند منظره واقعی مشاهده کنید. با برنامه Pano2VR می توانید تصاویر پانوراما را در زمان کوتاهی ایجاد کنید. این نرم افزار از پارانوماهای استوانه ای و کروی، Cube face ،Cross ،T ،Strip و QuickTime VR به عنوان فرمت های ورودی پشتیبانی کرده و قابلیت تبدیل این فرمت ها به یکدیگر برای رتوش Cube face‌ ها را دارد.به علاوه این برنامه از ویژگی های متعددی برای ساخت تصاویر برخوردار بوده و به کمک این ویژگی ها و امکانات متعدد ساخت تصاویر با سرعت و راحتی بیشتری انجام می ‌گیرد. این نرم افزار قابلیت تبدیل تصاویر به HTML5 ،QTVR و Flash را نیز دارد و محصولی از شرکت Garden Software می‌باشد.

Pano2VR نرم افزاری کارآمد است که به شما کمک می کند تا تصاویر پانورامیک خود را به فرمت های Adobe Flash 8 ،QuickTime VR و Flash 9 و 10 تبدیل کنید. این نرم افزار ویژگی هایی همچون پوسته هایی با قابلیت شخصی سازی، Multiresolution و Hotspot را به کاربران خود ارائه کرده و دست آنها را برای اعمال هر گونه تنظیمات باز می گذارد. در Pano2VR با استفاده از Patch Tool می توانید تصویر ورودی را به صورت پویا اصلاح کنید و همچنین ویژگی ویرایش پوسته به شما اجازه می دهد تا نمای پنجره ی پلیر پانورامای خود را به دلخواه تنظیم کنید. در آخر می توان به قابلیت ویرایش صدا در این نرم افزار اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد که موسیقی مورد نظرش را به پارانومای خود اضافه کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Pano2VR :
– پشتیبانی از فرمت‌های مختلف برای فایل ورودی
– ویرایش پوسته ی پلیر پارانوما
– بازدهی فایل Flash 8 ،9 ،10
– افزودن موسیقی به پارانوما
– بازدهی QuickTime VR
– استفاده از Patch Tool
– ویرایش پوست و طراحی رابط برنامه و اضافه کردن دکمه ها و گرافیک
– اضافه کردن انیمیشن ها و جلوه های صوتی
– ویرایش صدا برای تلفن های موبایل و همچنین اضافه کردن صدای ساده پس زمینه
– قابلیت چرخش پانوراما های استوانه ای و همچنین مکعبی به طور خودکار با امکان انتخاب جهت، سرعت و تاخیر چرخش
– تبدیل تصاویر به HTML5 ،QTVR و Flash
– خروجی پانوراما در قالب HTML5 به منظور پخش پانوراما بر روی دستگاه ها و مرورگر هایی که از فلش پشتیبانی نمی کند
– و …

راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده از اطلاعات درون فایل Serial.txt آن را رجیستر کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    ?️ کلمات کلیدی

    conversion, converter, create panorama, image converter, panorama, panorama creator, نرم افزار, ویرایش, پانوراما, viewer, تصویر, ساخت, عکس
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    ru_RUРусский