دانلود OcenAudio 3.5.4 ویرایش فایل های صوتی

Перейти к ссылкам для скачивания

ocenaudio

ocenaudio نرم افزاری مفید برای ویرایش آهنگ ها و ویرایش فایل های صوتی با استفاده ای آسان بوده که در آن میتوان به ویرایش همزمان چندین فایل صوتی مختلف در محیط کاری بسیار زیبای نرم افزار پرداخت. این نرم افزار به راحتی به کاربران اجازه میدهد که آهنگ های خود را ویرایش و آنالیز کنند.از ویژگی های این برنامه میتوان به پشتیبانی از پلاگین های VST (پلاگین های افکت صدا)، گوش دادن و ویرایش کردن به صورت همزمان و… اشاره کرد. OcenAudio می تواند سیگنال های صوتی هر آهنگ را در اختیار کاربران قرار دهد و در صورت لزوم در هر زمان از آن آهنگ بتوانند صدای آن را کم و زیاد کنند. در این برنامه حجم فایل های وارد شده جهت ویرایش و آنالیز محدودیتی ندارد.

نرم افزار ویرایشگر حرفه ای صدا OcenAudio نرم افزاری ایده آل برای افرادی است که نیاز به ویرایش و تجزیه و تحلیل فایل های صوتی را برای شما تامین می کند. OcenAudio همچنین دارای ویژگی های قدرتمند است که کاربران پیشرفته تر به آن نیاز پیدا می کنند. این نرم افزار بر اساس چارچوب Ocen، یک کتابخانه قدرتمند به منظور ساده سازی و استاندارد سازی دستکاری و تجزیه و تحلیل نرم افزارهای صوتی در سیستم عامل های مختلف، توسعه یافته است می باشد.

ویژگی های نرم افزار Ocenaudio :

• امکان ویرایش فایل های بزرگ
• امکان پیش نمایش لحظه ای از تغییرات انجام شده
• قابلیت پشتیبانی از پلتفرم های مختلف
• امکان انتخاب بیش از یک بخش از موزیک بصورت جداگانه و افکت گذاری همزمان

لیست دانلود

دانلود نسخه پرتابل – بدون نیاز به نصب

رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    Эл. адрес
    Тип проблемы:
    Имя
    Ваш интернет-провайдер:
    Описание:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: Ocenaudio Development Team

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود ocenaudio, برنامه ocenaudio, نرم افزار ocenaudio, دانلود برنامه ocenaudio, دانلود نرم افزار ocenaudio, ocenaudio, آخرین ورژن ocenaudio, آخرین نسخه ocenaudio, جدیدترین ورژن ocenaudio, جدیدترین نسخه ocenaudio, ویرایش فایل صوتی, نرم افزار ویرایش فایل صوتی
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    ru_RUРусский