دانلود نرم افزار شبیه ساز OMNET با لینک مستقیم

前往下载链接

OMNET

نرم افزار شبیه ساز OMNET همراه با فیلم آموزش نصب در محیط ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای علاقمندان به شبکه های کامپیوتری و مخابراتی آماده کردیم. در ادامه به معرفی این شبیه ساز پرداخته و لینک دانلود رایگان مستقیم آخرین نسخه آن یعنی نسخه ۵٫۱ به همراه فیلم آموزش نصب قرار داده شده است. این فیلم آموزش نصب OMNET در ادامه به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده می باشد.

معرفی نرم افزار شبیه ساز OMNET :

نرم افزار شبیه ساز OMNET یکی از قوی ترین و معروف ترین ابزار های شبیه سازی شبکه های کامپیوتری می باشد که عملکرد آن بر اساس رویداد های گسسته است و ابزاری اپن سورس با قابلیت توسعه می باشد. وظیفه اصلی امنت در درجه اول، شبیه سازی ساختمان شبکه می باشد. شبکه در نرم افزار OMNET یک مفهوم گسترده تر را شامل می شود که حاوی شبکه های ارتباطی سیمی و بیسیم می باشد. در امنت می توان عملیات پیشرفته پروتکل های مسیریابی شبکه را در سطوح مختلف پیاده سازی نمود.
فریم ورک های نرم افزار شبیه ساز OMNET :

نرم افزار OMNET فریم ورک های مختلفی داراست که هر کدام کارایی خاصی در شبیه سازی ارئه می دهد که از معروف ترین فریم ورک ها INET, INETMANET, Simulte, OverSIM, Veins, ReaSE, Castalia هستند.

شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی :

نرم افزار OMNeT++ یک ابزار قدرتمند و شی گرا برای شبیه سازی شبکه های کامپیوتری و مخابراتی بوده و از دسته نرم افزار های discrete event می باشد که در سراسر دنیا کاربرد بسیار وسیعی در بین پژوهشگران و شرکت های فعال در زمینه شبکه و مخابرات دارد. این شبیه ساز به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس نوشته شده و در بیشتر محیط ها باکامپایلر C++ قابل اجراست.

ماژول های نرم افزار شبیه ساز OMNET :

نرم افزار OMNET از لحاظ ساختاری سلسله مراتبی بوده و از ماژول های تو در تو تشکیل شده که ماژول ها در آن از طریق تبادل پیغام با هم ارتباط برقرار می کنند. ماژول های خود کاربر در پائین ترین سطح این سلسله مراتب قابل ایجاد بوده و در بالاترین سطح نیز ماژول سیستم قرار دارد؛ بنابراین تمامی ابزار های مورد نیاز در قالب ماژول ها هستند. ماژول سیستم شامل زیر ماژول هایی است که این زیر ماژول ها می توانند شامل دیگری نیز باشد و همین رول به صورت دلخواه و نامحدود ادامه یابد. بنابراین کاربر قارد خواهد بود تا مدل منطقی سیستم واقعی مد نظر را پیاده سازی نماید.

در امنت این امکان وجود دارد که اجرای شبیه سازی را به طور موازی پیش ببرد و هر نوع مکانیزم زمانبندی نیز قابل بکار گیری می باشد. این نرم افزار شبیه ساز زبان متنی برای توصیف توپولوژی دارد که به آن NED گفته می شود و از طریق هر ابزار پردازشگر متنی مثل perl یا awk قابل ایجاد می باشد و این فرمت از طریق ادیتور گرافیکی قابل استفاده می باشد. نرم افزار ++OMNeT محیط قدرتمند به منظور دیباگ و تریس کردن ایجاد می کند.

لیست دانلود
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده:

    🏷️ کلمات کلیدی

    نرم افزار omnet – نصب omnet در ویندوز – نصب نرم افزار omnet

     

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    zh_CN简体中文