دانلود Bam 2.6.5 اپلیکیشن همراه بام بانک ملی ایران اندروید

前往下载链接

bam

بانک ملی ایران با هدف ارائه کامل ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های حوزه فنا همراه بام ملی یکپارچه نمودن خدمات قابل ارائه به آنها، اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید همراه بام ملی نموده است.
این سامانه براساس «ویژگی هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی گردیده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام های ویژه خود می تواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد.
حذف ابزارهای رمزساز جانبی (token) و افزایش امنیت سامانه از روش هایی مستقل از سخت افزار جانبی از دیگر ویژگی های سامانه می باشد.
با توجه به جایگاه ویژه مشتریان در نزد بانک ملی ایران و با اذعان به این موضوع که بخشی از کارهای روزمره مشتریان اعم از کنترل بودجه بندی های مختلف زندگی، بخاطرسپاری عنوان هزینه ها و درآمدهای انجام شده و اطلاعات بانکی و تماس افراد مختلف بی ارتباط به حساب بانکی او نمی باشد در این سامانه تلاش گردیده با ایجاد برنامک هایی با عناوین بودجه ریزی ـ دفتر تلفن ـ یادداشت گذاری بر روی صورتحساب سامانه ای کامل شامل خدماتی فراتر از خدمات بانکداری را به مشتری ارئه گردد چرا که آسایش و آسودگی مشتریان شعار همیشگی ما می باشد.
به دلیل تنوع ابزارهای الکترونیکی مورد استفاده در سطح جامعه از قبیل تلفن همراه ـ تبلت ـ لپ تاپ و رایانه های شخصی، صفحات این سامانه به صورت واکنش گرا طراحی گردیده و بدون نیاز به تنظیماتی از سوی کاربر با دستگاه مورد استفاده کاربر هماهنگ می گردد.
با توجه به تنوع بالای عناوین مختلف تراکنش های بانکی اعم از پایا ـ ساتنا و ..، بخش های انتقال وجه این سامانه نیز کاملاً به صورت هوشمند طراحی گردیده است تا بدون نیاز به تعیین نوع تراکنش از سوی مشتری با دریافت مبلغ و حساب مقصد نوع تراکنش تشخیص داده شده و پیام لازم به کاربر نمایش داده شود.
شماره پشتیبانی سامانه : 83386-021 شماره واحد ارتباط مردمی : 64140-021

نحوه عضویت
به دلیل اینکه مراحل امنیتی و کنترل این سامانه از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشتری انجام می گیرد لذا معرفی شماره همراه مربوطه به صورت کتبی به شعبه از الزامات ثبت نام مشتریان می باشد.
لذا مشتریانی که قبلاً عضو سامانه های پیامکی بانک بوده و این مرحله را طی نموده اند بدون نیاز به مراجعه به شعبه می توانند در لحظه عضویت خود را در سامانه ثبت و فعال نمایند.
سایر مشتریان در مرحله اول باید ضمن مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور اقدام به تکمیل فرم مربوطه نموده و سپس مراحل ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند.

امکانات سامانه
1- خلاصه حسابها
در این برنامک کاربر می‌تواند لیستی از حساب‌های متعلق به خود و اطلاعات مختصری از آن‌ها را مشاهده نماید. این اطلاعات شامل مواردی همچون شماره‌حساب، مانده‌های حساب و نوع حساب می‌باشد.

2-صورتحساب
در این برنامک کاربر می‌تواند تاریخچه‌ای از لیست تراکنش‌ها و جزییات هریک از آن‌ها تا روز قبل را مشاهده نماید. هم‌چنین امکان مشاهده‌ی تراکنش‌ها با دسته بندی درآمد و مخارج در بازه‌های زمانی هفتگی، ماهیانه و به صورت نموداری را دارد. ضمناً امکان مشاهده تراکنش های روز جاری به صورت آنلاین نیز در این بخش فراهم می باشد.

3-محاسبه اقساط تسهیلات
در این برنامک کاربر می‌تواند به محاسبه اقساط تسهیلات، بر اساس مقادیر دلخواه خود از قبیل نوع تسهیلات، مدت زمان تسهیلات با نرخ‌های دلخواه یا نرخ‌های موجود در بانک بپردازد. نسبت مبلغ اصل وام به مبلغ کل بازپرداخت را می‌توان به صورت گرافیکی در این برنامک مشاهده نمود.

4-محاسبه سود سپرده‌ها
در این برنامک کاربر می‌تواند به محاسبه سود سپرده‌ها، بر اساس مقادیر دلخواه خود از قبیل نوع سپرده، مدت سپرده‌گذاری و مبلغ سپرده، با نرخ‌های دلخواه یا نرخ‌های موجود در بانک بپردازد. نسبت مبلغ سود سپرده به مبلغ کل اصل سپرده را می‌توان به صورت گرافیکی در این برنامک مشاهده نمود.

5- داشبورد
با استفاده از امکانات این بخش، کاربر می تواند برنامک های پراستفاده قابل نمایش بر روی صفحه اصلی پرتال بانک راانتخاب نماید. خاطر نشان می سازد که به صورت پیش فرض تعدادی از برنامک ها جهت استفاده بر روی پرتال بانک ملی قرار داده شده اند و کاربران امکان تغییر و ویرایش این موارد را دارا می باشند.

6-مدیریت مالی شخصی
در این برنامک، امکان انجام عملیات مدیریت مالی برای مشتری فراهم شده است. تخصیص برچسب به تراکنش‌ها، نمایش پای چارت (نمودار دایره ای ) مخارج براساس گروه‌های هزینه‌ای و بودجه بندی از دیگر سرویس‌های این برنامک می‌باشد.

7- تاریخچه انتقال پول
در این برنامک کاربر می تواند تاریخچه ای از انتقال پول های قبلی خودرا مشتمل بر تارخ انتقال، مبلغ، وضعیت پرداخت و… را مشاهده نماید.

8-مشخصات کاربر
در این برنامک اطلاعات مشتری از قبیل اطلاعات شناسنامه‌ای، تماسی و تاریخ آخرین ورود نمایش داده می‌شود و در صورتیکه نیاز به اصلاح اطلاعات موجود و تغییر رمز ورود باشد، کاربر می‌تواند از این برنامک استفاده نماید. زبان پیش فرض، مانده پیش فرض و نام مورد نظر جهت نمایش در پرتال نیز در این برنامک تنظیم می گردد.

9-پرداخت قبض
در این برنامک کاربر می‌تواند قبوض را بصورت تکی با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا به صورت دسته‌ای از طریق آپلود فایل حاوی اطلاعات قبوض پرداخت نماید. علاوه بر آن کاربر می تواند قبض‌ها را در سیستم ثبت و در زمان مناسب تمامی یا تعدادی از آن‌ها را توسط کارت‌های بانک ملی خود پرداخت نماید.

10- انتقال پول کارت به کارت
از طریق این برنامک امکان انتقال پول کارت به کارت درون بانکی و شتابی برای مشتریان بانک فراهم می باشد. در عین حال در این برنامک جهت سهولت کار امکان انتخاب مقصد تراکنش از دفترچه تماس کاربر نیز فراهم می باشد.

11-انتقال پول
در این برنامک کاربر می‌تواند انتقال پول بین حساب‌های ملی خود، حساب ملی سایرین، حساب به ملی کارت ، پایا ، ساتنا به صورت آنی یا با امکان زمانبندی پرداخت مستمر را انجام دهد. نوع انتقال به صورت هوشمند توسط سامانه تعیین می-گردد. امکان ویرایش و حذف درخواست های ثبت شده در این بخش از طریق برنامک تأیید انتقال پول قابل انجام می باشد.

12- در این برنامک پیش فرض هایی جهت انتقال وجه در نظر گرفته شده است که مشتری می تواند سقف ها انتقال وجه فعلی خود را کاهش و یا افزایش دهد.
در مرحله کاهش سقف انتقال وجه فعلی کاربر با ویرایش مبلغ مورد نظر خود آن را تایید می کند.
در مرحله افزایش سقف انتقال وجه فعلی نیز گزینه مورد نظر خود را (بر اساس پیش فرض های موجود در جداول 1 و 2 ) ثبت کرده و در مرحله اول با مراجعه به شعبه و اعلام درخواست افزایش سقف انتقال وجه، تایید نهایی را از شعبه دریافت می کند .
توجه: مراحل بعدی تغییر سقف انتقال نیازی به مراجعه به شعبه نخواهد داشت.

13- تعیین مبلغ و تاریخ چک
در این برنامک امکان تعیین مبلغ و تاریخ چک برای کاربر فراهم می باشد.

14- استعلام وضعیت چک
در این برنامک امکان استعلام وضعیت چک برای کاربر فراهم می باشد.

15- واحدهای بانک
در این برنامک امکاناتی همچون جستجوی واحدهای بانکی به تفکیک شعب، خودپرداز یا هردو ، نمایش موقعیت واحدهای بانک بر روی نقشه، نمایش لیست مشخصات واحدهای بانکی و ارائه ترکیبی از امکانات نمایش مشخصات و مسیریابی بر روی نقشه در اختیار کاربر قرار می گیرد.

16- دفترچه تلفن
در این برنامک کاربر امکانات مدیریت مخاطبان خود همچون ثبت و ویرایش مشخصات مخاطبین و انتقال پول به آنها را دارا می باشد.

17- بازخوردها
در راستای کمک به ارتقای سطح خدمات پرتال، در این برنامک کاربر امکان ثبت و ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در قالب بازخورد دارد.

18- گزارش تسهیلات
در این برنامک کاربر امکان انتخاب هر یک از تسهیلات اعطا شده، مشاهده لیست اقساط پرداخت شده و مشاهده نمودار وضعیت باز پرداخت اقساط خود را دارد.

19- نرخ ارز
در این برنامک کاربر امکان جستجو و مشاهده نرخ خرید و فروش ارز ( دلار آمریکا/ یورو/ درهم امارات) و مشاهده نمودار رشد یا نزول نرخ را در بازه ده روز دارد.
شایان ذکر است برنامک های مختلف به مرور به این سامانه افزوده شده و اطلاعات مربوط به آنها در صفحه اول پورتال قابل مشاهده خواهد بود.

20- شارژ خودکار: با استفاده از این خدمت مشتریان عضو سامانه بام می توانند با تنظیم دستورپرداخت ویژه به سامانه اقدام به شارژ خودکار شماره های ایرانسلی مدنظر خود بکنند.
با استفاده از این بخش به محض پایان یافتن شارژ شماره ایرانسل تعریف شده ، بصورت خودکاره شماره مربوطه به اندازه مبلغ از قبل تعیین شده توسط کاربر شارژ می گردد.

قابل توجه سازمان ها ، ادارات ، شرکت ها و مؤسسات :
در صورتی که سازمان و یا شرکتی برنامک های ویژه ای داشته باشد می تواند از طریق ارتباط با بخش بازاریابی بانک به شماره تلفن 60993761-021 هماهنگی لازم جهت افزودن برنامک خود به سامانه جهت مشاهده توسط کارکنان و یا مشتریان خود بعمل آورد.

لیست دانلود

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: Melli Mobile Bank

    🏷️ کلمات کلیدی

    بام بانک ملی, بام بانک ملی ایران, همراه بام ملی, ورود به سامانه بام بانک ملی, سامانه بام بانک ملی ایران
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    zh_CN简体中文