دانلود Simple Radio – Free Live FM AM v2.8.1 برنامه رایو اف ام آنلاین اندروید

前往下载链接

Simple Radio

Simple Radio – Free Live FM AM Radio Simple Radio دادن به ایستگاه های رادیویی FM و AM مورد علاقه شماست که علاوه بر اینها میتوانید به رادیوهای اینترنتی و همچنین ایستگاه های رادیویی رایگان هم دسترسی داشته باشید. در حال حاضر بیش از 45.000 ایستگاه رادیویی از سراسر جهان در دسترس شماست که میتوانید به آنها گوش کنید. Simple Radio اولین برنامه رادیو اندروید است که مزایای متعدد رادیوی آنلاین را با سادگی تلوزیون های رادیویی در سال های گذشته ترکیب می کند. شما میتوانید ایستگاهها را بر اساس ژانر ایستگاه های رادیو پاپ، راک، اخبار، ورزشی و غیره و یا جستجو بر اساس کشور پیدا کنید. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده و تمیز است که به شما کمک میکند از تجربه گوش دادن به رادیو در یک محیط ساده و تمیز لذت ببرید. تعداد شنوندگان این نرم افزار رادیو، ماهانه بیش از 10.000.000 میلیون نفر می باشد . البته باید توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه باید از طریق اینترنت Wifi یا داده تلفن همراه خود اقدام کنید زیرا برنامه آنلاین بوده و اتصال اینترنتی مورد نیاز می باشد.
شما میتوانید از طریق برنامه Android Auto برنامه را اجرا کرده و و در ماشین به رادیو گوش دهید ، یا بر روی دستگاههای سازگار با Chromecast Google پخش کنید.
این اپلیکیشن در سیستم عامل های مختلف مانند Android Auto، Google Chromecast، iPhone، iPad، iWatch، آمازون الکسا ،موبایل ، دسکتاپ و همچنین در نسخه وب موجود است.

لیست دانلود نسخه اندروید
دانلود فایل نصبی Apk حجم 14.1 مگابایت
دانلود نسخه پرو حجم 14.3 مگابایت

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: streema

    🏷️ کلمات کلیدی

    برنامه رادیو اندروید بدون اینترنت, دانلود رادیو اندروید , رادیو , دانلود برنامه رادیو اندروید
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    zh_CN简体中文