دانلود چراغ قوه پیشرفته و پر امکانات اندروید _ FlashLight HD LED Pro 2.01.21

前往下载链接

FlashLight HD LED Pro

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در برخی از مواقع در محیط های تاریکی گیر افتاده باشید که هیچ گونه چراغ اضطراری و یا منبع روشنایی در آن ها وجود ندارد. در چنین زمان هایی کاربران دستگاه های هوشمند از صفحه نمایش و یا فلش دوربین برای روشنایی اطراف خود استفاده می کنند؛ اما هیچ گونه دسترسی به سیستم مدیریتی این نور تولید شده از اسمارت فون ندارند! FlashLight HD LED Pro عنوان یک اپلیکیشن چراغ قوه پیشرفته و پر امکانات اندروید می باشد که توسط smallte.ch توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی مجموعه ای از گزینه های مدیریتی گوناگون کمک می کند تا نظارتی دقیق بر روی چراغ قوه اسمارت فون خود داشته باشید و آن را به گونه ای خاص مدیریت کنید. پس از نصب تنها کافی است تا دکمه موجود را لمس نموده و اقدام به روشن کردن فلش دوربین خود نمایید. استفاده از این استارت اپ باعث می شود تا میزان کیفیت و شدت نور بهتر شود و از حداکثر توانایی فلش موجود نهایت بهره را ببرید. علاوه بر این در اسمارت فون هایی که از فلش دوربین پشتیبانی نمی کنند، می توانید از صفحه نمایش به عنوان منبع نور استفاده کنید؛ تنها باید رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و همه چیز را به این برنامه فوق العاده بسپارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FlashLight HD LED Pro اندروید :

تبدیل اسمارت فون به چراغ قوه هوشمند بر پایه فلش دوربین
استفاده از حداکثر شدت نور فلش برای روشنایی هر چه بیشتر
بهره مندی از صفحه نمایش اصلی به عنوان منبع نوری
ویجت صفحه نمایش برای فعال سازی هر چه سریع تر چراغ قوه
گزینه ای برای غیر فعال شدن خودکار نور فلش
تست تنظیمات مشخص شده پیش از استفاده دائمی از برنامه

اپلیکیشن FlashLight HD LED Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توانسته است با قیمت 2.99 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از دیتابیس عظیم وب سایت دارمش  دریافت نمایید. در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند.

اندروید مورد نیاز 6.0+  

لیست دانلود نسخه اندروید
دانلود با لینک مستقیم حجم 10.0 مگابایت

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: smallte

    🏷️ کلمات کلیدی

    FlashLight HD LED Pro, دانلود برنامه FlashLight HD LED Pro برای اندروید, آخرین ورژن FlashLight HD LED Pro برای اندروید, آخرین نسخه FlashLight HD LED Pro برای اندروید, دانلود رایگان FlashLight HD LED Pro برای اندروید, FlashLight HD LED Pro APK, دانلود برنامه FlashLight HD LED Pro به همراه بارکد, اپلیکیشن FlashLight HD LED Pro, FlashLight HD LED Pro, برنامه اندروید, daramesh.com, دارمش, دانلود برنامه چراغ قوه اندروید, Torch application for android download apk, دانلود apk
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    发表评论

    您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

    Back to top button
    zh_CN简体中文