دانلود بازی زامبی ها و گیاهان : قهرمانان اندروید + مود _ Plants vs. Zombies Heroes 1.34.32

前往下载链接

Plants vs. Zombies™ Heroes

Plants vs. Zombies Heroes سری جدید بازی فوق العاده زیبا، محبوب و نام آشنای زامبی ها و گیاهان از استودیوی بازیسازی EA یا همان ELECTRONIC ARTS برای اندروید است که ساعت ها پیش نسخه اول ان به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه گردید و باز هم مثل همیشه پس از تست و مطمئن شدن از صحت بازی، تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک از نوع زامبی ها و گیاهان معرفی نماییم. در این بازی می بایست قهرمانان خود را جمع آوری کنید و تیمی از گیاهان را بسازید و با قدرت های باور نکردنی آن ها به نبرد با زامبی های ظالم بروید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید! انواع کارکترهای مختلف برای خریداری و جمع اوری توسط شما وجود دارند که رفته رفته ان ها را باز می کنید. اگر از علاقه مندان به سری بازی های Plants vs. Zombies هستید و دارای یک دستگاه با سیستم عامل اندروید می باشید تحت هیچ شرایطی نسخه جدید بازی زامبی ها و گیاهان تحت عنوان Plants vs. Zombies Heroes را از دست ندهید چرا که مجذوب طراحی، گیم پلی و صداگذاری فوق العاده ان خواهید شد. بازی همانند نسخه های پیشین عالی و بی نظیر طراحی شده است و ان را به همه شما دوستداران بازی های خاص معرفی می کنیم .

برخی از ویژگی های بازی Plants vs. Zombies Heroes اندروید :

بیش از 20 قهرمان مختلف برای جمع آوری
اختصاص خدمه برای هر قهرمان در بازی
انواع سلاح های مختلف برای هر قهرمان
امکان بازی به صورت انلاین با دوستان
گرافیک اچ دی خیره کننده با صداگذاری عالی

بازی Plants vs. Zombies Heroes هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است و تا به این لحظه کمتر از 5 عدد دانلود شده و اگر شما همین الان بازی را از دارمش دریافت و نصب کنید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که بازی عالی Plants vs. Zombies Heroes را تجربه می کنید.دستگاه LG G3 با اندروید 5 تست شده است و بدون هیچ مشکلی اجرا میشود.

توجه داشته باشید که : دیتای بازی باید در اجرای اولیه دانلود شود تا بازی بدون نیاز به اینترنت بالا بیاید، این دیتا حدود 500 مگابایت حجم دارد.

اندروید مورد نیاز 4.1+  

&nbsp

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: ea

    🏷️ کلمات کلیدی

    Plants vs Zombies Heroes, دانلود بازی Plants vs Zombies Heroes برای اندروید, آخرین نسخه بازی Plants vs Zombies Heroes برای اندروید, جدیدترین ورژن بازی Plants vs Zombies Heroes برای اندروید, Plants vs Zombies Heroes, دانلود بازی Plants vs Zombies Heroes با لینک مستقیم, دانلود بازی Plants vs Zombies Heroes با پول بی نهایت, دانلود بازی Plants vs Zombies Heroes برای تبلت, دانلود بازی Plants vs Zombies Heroes مود شده, Plants vs Zombies Heroes Apk
    ;

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    发表评论

    您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

    Back to top button
    zh_CN简体中文