دانلود بازی ورزشی جذاب “رقابت های تنیس” اندروید _ Tennis Clash: 3D Sports 1.24.0

前往下载链接

Tennis Clash

Tennis Clash: 3D Sports نام عنوانی زیبا و بسیار جذاب در سبک بازی های ورزشی آن هم تنیس می باشد که توسط استودیوی خلاق Wildlife Studios برای اندروید منتشر شده است. شما با یک بازی چندنفره رایگان از ورزش تنیس به صورت سه بعدی روبرو می باشید. این بازی در چند بخش اصلی طراحی شده است. یکی بخش رقابت های سریع و آنلاین می باشد که طی آن بازیکنان می توانید بدون چیدمان و تنظیمات خاصی، تنها با یک کلیک وارد یک رقابت آنلاین شده و با یک بازیکن دیگر به صورت PvP به رقابت بپردازند.
اما بخش اصلی بازی که جذابیت ها و چالش های مخصوص خود را دارد، بخش موسوم به Career Campaign است که در آن بازیکنان می توانند بخش مرحله ای بازی را دنبال کرده و از یک تنیس باز تازه کار به یک ورزشکار حرفه ای تبدیل شوند. همچنین قادرید با شرکت در تورنومنت های جهانی در سطح حرفه ای با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و برای کسب رتبه و مقام بهتر تلاش کنید. بازی توانسته امتیاز بالا و خوب 4.5 از 5 را نیز کسب کند. بازی شامل گرافیک و محیط های سه بعدی و بسیار جذاب می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است و شما را با گیم پلی اعتیادآور و زیبای خود ساعت ها سرگرم میکند.

اندروید مورد نیاز 4.1+ 

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: wildlifestudios

    🏷️ کلمات کلیدی

    Tennis Clash: 3D Sports ,Tennis Clash: 3D Sports android ,Tennis Clash: 3D Sports for android ,Tennis Clash: 3D Sports download ,بازی Tennis Clash: 3D Sports ,بازی اندروید Tennis Clash: 3D Sports ,دانلود Tennis Clash: 3D Sports برای اندروید ,بازی Tennis Clash: 3D Sports برای اندروید ,بازی Tennis Clash: 3D Sports اندروید ,آخرین نسخه Tennis Clash: 3D Sports ,نسخه مود شده Tennis Clash: 3D Sports ,مود Tennis Clash: 3D Sports ,هک Tennis Clash: 3D Sports ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,ورزشی ,تنیس ,اسپورت ,آنلاین ,اینترنتی ,online ,sport ,tennis ,رقابت های تنیس ,رقابت های تنیس اندروید,دانلود بازی تنیس اندروید, دانلود بازی تنیس اندروید کم حجم, دانلود بازی تنیس اندروید بدون دیتا, دانلود بازی تنیس آنلاین اندروید, دانلود بازی های آنلاین برای اندروید, دانلود بازی های چند نفره آنلاین اندروید, دانلود بازی Tennis Clash 3d مود شده
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    发表评论

    您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

    Back to top button
    zh_CN简体中文