دانلود بازی Obey Me برای کامپیوتر

前往下载链接

Obey Me

در زمان و عصری بسیار شبیه ما، بهشت و جهنم در یک کشمکش نهایی گیر افتاده‌اند و نبردی سخت میان شیاطین و فرشته‌ها درگرفته است. استودیو Error 404 Game Studios با اولین بازی خود به میدان پا گذاشته است. این بازی Obey Me است که حالا می‌خواهد بار دیگر نبرد خیر و شر را این بار بزرگ‌تر از همیشه و با نمودی جدی به ما نشان دهد. این دفعه قرار است با نیروهایی فرازمینی در بازی دوبعدی مواجه شوید و جهنم را با پوست و گوشت خود حس کنید. دنیای بازی جایی تاریک سرشار از ترس و کشتار است، جایی که یک‌لحظه نیز از دست دشمن رهایی نخواهید داشت.

بازی Obey Me درواقع یک عنوان ساده است که شمارا در جبهه شیاطین قرار می‌دهد که در مقابل یک ارتش بزرگ می‌جنگد. در این میان ونسا هلد که یک شکارچی ارواح است به همراه دوست و همکارش مونتی، بدون این‌که متوجه باشند، قدرت عجیبی در خوددارند. آن‌ها می‌توانند تعادل جنگ را به هر سمتی که می‌خواهند برگردانند. تنها کافی است که از میان ارتشی بزرگ از موجودات عجیب و شیاطین راهشان را باز کنند. در این میان باید به شکار ارواح بپردازند و این ارواح را بعداً برای به دست آوردن توانایی‌ها و قدرت بیشتر خرج کنند. داستان فوق‌العاده جالب و سرگرم‌کننده است و شمارا داخل ماجراجویی بزرگ قرار می‌دهد که هر سمت آن دشمن، شمشیر و خون یافت می‌شود. در این راه طولانی تنها نیستید و می‌توانید به‌صورت Co-Op نیز بازی را پیش ببرید. برای همین گزینه‌های مختلفی در اختیاردارید که به جذابیت بازی افزوده است.

سلاح‌های مختلفی در بازی Obey Me نیز به‌کاررفته‌اند که لذت مبارزه را دوچندان می‌کنند. هر سلاح قدرت خاص خود را دارد و با ارتقای آن‌ها می‌توانید راحت‌تر دشمن را به هلاکت برسانید. ازآنجایی‌که شما شکارچی ارواح هستید، باید روح هرکدام از دشمنان را به دست بیاورید و سپس برای ارتقای شخصیت خود از آن‌ها استفاده کنید. به‌نوعی روح آن‌ها نفت ریخته روی آتش قدرت شما خواهد بود. شهر پیش روی شما پر از نکات و جذابیت‌های مختلفی است که با گشتن در آن می‌توانید به زیروبم ماجرا وارد شوید و البته شانس بقای خود را افزایش دهید. این‌یک فانتزی بافته از میان خشونت و خون است. Obey Me می‌تواند چندین ساعت جذاب را برای شما بسازد و اگر به بازی‌های این شکل علاقه‌مند هستید، تجربه آن را از دست ندهید.

English

About This Game :
Obey Me is a frantic 3D Brawler that revolves around a duo of misfit demons as they fight hordes of mutants, hellish fiends and angelical contraptions alike. In a time and age much like our own, Heaven and Hell are locked in an eternal conflict where the souls of Mankind are at stake. Vanessa Held, a lowly Soul Huntress, and her Hellhound companion, Monty, could be the ones to tip the balance of the war with their own hands. Embark on a journey in city fraught with peril, slashing, kicking and biting your way through hordes of foes, consuming their souls to unlock new combos, skills and transformations.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3.0) capabilities
Storage: 5 GB available space

لیست دانلود
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: theknightsofunity

    🏷️ کلمات کلیدی

    Blowfish Studios, Error 404 Game Studios, Obey Me, دانلود بازی, دانلود بازی Obey Me, دانلود بازی استراتژیک, سیستم مورد نیاز بازی Obey Me ,بازی Obey Me, تصاویر جدید بازی Obey Me, خرید پستی بازی Obey Me, دانلود از سرور ایران بازی Obey Me, دانلود بازی Obey Me, دانلود نسخه فشرده Obey Me برای PC, دانلود نسخه فشرده بازی Obey Me برای PC, سرور ایران بازی Obey Me, سیستم مورد نیاز بازی Obey Me, کرک آنلاین بازی Obey Me, نسخه فشرده بازی Obey Me, نسخه فشرده فیتگرل بازی Obey Me, نسخه فشرده کورپک بازی Obey Me, نسخه فوق فشرده بازی Obey Me, نسخه کم حجم بازی Obey Me, نصب اسان بازی Obey Me,Obey Me,دانلود بازی Obey Me برای کامپیوتر,کرک بازی Obey Me,نسخه فشرده بازی Obey Me,دانلود نسخه کم حجم بازی Obey Me,نقد و بررسی بازی Obey Me,بازی ماجرایی Obey Me,دانلود بازی کم حجم Obey Me برای PC

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    One Comment

    发表评论

    您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

    Back to top button
    zh_CN简体中文