دانلود بازی نقش آفرینی “روش مجازات” اندروید + مود + دیتا _ Way of Retribution 2.334

前往下载链接

Way of Retribution

در بازی Way of Retribution: Awakening شما در نقش یک فرستاده هستید که قرار است برای نجات دنیا علیه این دشمن صف آرایی کند. اما ماجرای بازی به همین جا منتهی نمی شود! این اتفاق باعث شد تا موجودات شیطانی بیشتری که تا قبل از این ماجرا در سرزمین های خود پنهان شده بودند نیز از قلمروهای خود خارج شده و با هجوم به سرزمین های انسان ها، به آتش جنگی که درست شده بود بی افزایند و باعث شوند تا دنیا شرایطی بسیار نامساعد پیدا کند و به نابودی کشیده شود. به نظر می رسد امیدها برای غلبه بر این شیطان بزرگ در این شریاط نابسامان نزدیک به صفر باشد؛ اما شما، در نقش قهرمانی اسطوره ای هستید که نمی خواهد اجازه رخ دادن چنین اتفاقی را بدهد. پس باید شمشیر خود را برداشته و این ماجراجویی بسیار خطرناک را آغاز کنید. صدها دشمن مختلف در پیش روی شما هستند. این دشمنان فقط شیاطین نیستند؛ بلکه بسیاری از آن ها آدم های شیطان صفتی هستند که می خواهند از این وضعیت سوء استفاده کنند. این یعنی در این دنیای خوفناک هیچ دوست و یاری ندارید و تقریباً هر کسی که پیش روی شما قرار بگیرد یک دشمن محسوب می شود. سبک بازی Way of Retribution: Awakening به صورت نقش آفرینی و از نمای سوم شخص دنبال می شود. شما می توانید با کمک کنترلرهای مجازی درست مثل یک بازی جهان باز به اطراف حرکت کرده و با کمک دکمه های دیگر به سمت دشمنان حمله کرده و یا از آیتم های جانبی استفاده کنید. بارزترین ویژگی Way of Retribution: Awakening گرافیک مثال زدنی آن است که جزئیات شگفت انگیزی دارد تا حدی که شاید بتوان آن را با بازی های کنسول های نسل هفتم مقایسه کرد. در این بازی شما می توانید شخصیت قهرمان خودتان را بسازید و با آیتم های مختلف ظاهر او را کاملاً مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. این جزئیات بالا باعث شده تا انجام این بازی روی هر دستگاهی ممکن نباشد. فارسروید شما را دعوت می کند تا این بازی جذاب و زیبا را از سرورهای سایت دانلود کرده و یک عنوان متفاوت و گرافیکی را تجربه کنید. توصیه می کنیم برای اینکه با گرافیک عالی و گیم پلی حرفه ای این بازی آشنا شوید، ویدئوی تریلر معرفی و گیم پلی آن را مشاهده کنید.

نکات مهم :

◄ برای اجرای این بازی نیاز به دستگاه های قدرتمند با حداقل پردازشگرهای 6 هسته ای و 3 گیگابایت حافظه رم می باشد. با این حال همچنین باید گفت این بازی به خاطر حجم بالا و ساختار متفاوت خود، ممکن است روی بعضی از دستگاه هایی که مشخصات مورد نیاز را دارند نیز با مشکل اجرا شود.
◄ در نسخه مود شده، ابتدا بخش اول بازی را پشت سر گذاشته و سپس بخش Fire Shrine را پیدا کرده و به پناهگاه بروید و با پیدا کردن شخص فروشنده (Merchant) آیتم های مورد نظر را با طلای رایگان خریداری کنید.

 

اندروید مورد نیاز
5.1+

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: libapps

    🏷️ کلمات کلیدی

    بازی آنلاین نقش آفرینی اندروید, بازی نقش آفرینی (RPG) اندروید, بازی نقش آفرینی آفلاین اندروید ,بازی نقش آفرینی آنلاین اندروید ,بازی نقش آفرینی اندروید, بازی نقش آفرینی با گرافیک بالا اندروید, بازی نقش آفرینی بدون دیتا اندروید ,بازی نقش آفرینی جنگی اندروید ,بازی نقش آفرینی دیتا دار اندروید, بازی نقش آفرینی کم حجم اندروید, دانلود بازی Way of Retribution: Awakening اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی بازی های پیشنهادی اندروید, دانلود بازی پیش‌نویس خودکار اندروید ,دانلود بازی راه قصاص: بیدار شدن, دانلود بازی نقش آفرینی با پول بی نهایت اندروید ,دانلود بازی نقش آفرینی مود شده اندروید, دانلود بازی نقش افرینی(RPG) اندروید, دانلود بازی های rpg برای اندروید ,Way of Retribution: Awakening ,بازی اندروید ,بازی های جدید اندروید, دانلود بازی ,دانلود بازی Way of Retribution: Awakening, دانلود بازی های جدید اندروید

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    发表评论

    您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

    Back to top button
    zh_CN简体中文