دانلود بازی شبیه سازی کم نظیر “زندگی یوتیوبرها” اندروید + مود + دیتا _ Youtubers Life – Gaming 1.5.9

前往下载链接

Youtubers Life

Youtubers Life – Gaming – زندگی یوتیوبرها بازی محبوب و فوق العاده زیبا با طراحی خاص در سبک بازیهای شبیه سازی از استودیوی U-Play Online برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 8.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! در این بازی شما در نقش یک کاراکتر، به یک منتشر کننده محتوا حرفه ای و مشهور ویدئو تبدیل خواهید شد و با ساخت و ویرایش ویدیو ، تعداد طرفداران و دنبال کننده های خود را بیشتر می کنید و ساعت ها مشغول خواهید بود! در ابتدا شما کاراکتر اختصاصی خودتان را می سازید و از یک اتاق کوچک باید اولین ویدیو خودتون رو منتشر کنید! شما باید بتوانید در کنار انجام کارهای روزمره، با بهتر کردن سطح روابط اجتماعی خودتان طرفدارهای بیشتری جذب کنید و همچنین با طرفدارها و خانواده خودتان هم روبرو هستید و به طور کلی زمان خود را به خوبی مدیریت کنید! بازی Youtubers Life – Gaming با داشتن جزئیات بسیار زیاد، یکی از بازی های خوب سبک شبیه سازی محسوب می شود که ابتدا برای PC عرضه شده بود و با استقبالی بی نظیر روبرو گردید و توانسته جوایز مختلفی را کسب کند و جالب است بدانید نسخه اندرویدی بازی در کمتر از چند ساعت بیش از 5 هزار بار به فروش رفته و توانسته با یک شروع عالی فروشش را آغاز کند و آن را به همه شما دوستداران بازیهای شبیه سازی معرفی می کنیم!

شما در دنیای بازی Youtubers Life – Gaming قادر هستید کانال هایی با محتوای Gaming، آشپزی و موسیقی راه اندازی کنید ؛ در عرصه سرگرمی یا همان گیمینگ بازی این اجازه را به شما می دهد تا با خرید کنسول های جدید و کلاسیک، خرید عناوین مورد علاقه خود به صورت آنلاین، دریافت آن ها درب منزل و شروع به ضبط جلسات گیم پلی، خود را به عنوان یک گیمر حرفه ای مطرح سازید! آیا تابحال آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره موسیقی در فضای مجازی را داشته اید!؟ بازی بیش از 30 ابزار و آلات موسیقی مختلف را در اختیار شما قرار داده است و این امکان وجود دارد تا در صورت حرفه ای شدن در هرکدام از آن ها، ارائه فیلم های آموزشی و برپایی کنسرت وجود داشته باشد! آخرین حرفه، آشپزی است که در آن شما بهترین غذاها را به صورت اینترنتی ارائه می دهید! خرید مواد اولیه، انتخاب ابزار مناسب و گفتن دستورالعمل تنها بخشی از وظایف شماست! اوج لذت بازی در قسمت بیان توصیه های پخت و پز می باشد که بسیار جذاب و خنده دار است! شما قادر هستید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل نسخه خریداری شده ان را به همراه مود و دیتا از سرورهای پرسرعت دارمش برای گوشی اندرویدی تان دانلود کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل apk را دریافت و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دریافت و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی دیتا با نام com.uplayonline.youtubers را در مسیر android / obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

اندروید مورد نیاز
4.4+

لیست دانلود نسخه اندروید

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: youtuberslife

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود بازی Youtubers Life Gaming, دانلود بازی Youtubers Life Gaming برای اندروید, Youtubers Life Gaming, دانلود بازی Youtubers Life Gaming با لینک مستقیم, دانلود بازی Youtubers Life Gaming با پول بی نهایت, بازی های دیتا دار برای اندروید,دانلود بازی Youtubers Life Gaming, دانلود بازی Youtubers Life Gaming برای اندروید, Youtubers Life Gaming, دانلود بازی Youtubers Life Gaming با لینک مستقیم, دانلود بازی Youtubers Life Gaming با پول بی نهایت, بازی های دیتا دار برای اندروید, datagame,Youtubers Life ,Youtubers Life android ,Youtubers Life for android ,Youtubers Life download ,دانلود Youtubers Life ,بازی Youtubers Life ,بازی اندروید Youtubers Life ,بازی Youtubers Life برای اندروید ,Youtubers Life – Gaming ,Youtubers Life – Gaming android ,دانلود بازی Youtubers Life – Gaming برای اندروید ,آخرین ورژن بازی Youtubers Life – Gaming ,Youtubers Life – Gaming اندروید ,بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید ,بازی شبیه ساز ,زندگی یوتیوبرها ,زندگی یوتیوبرها اندروید ,دانلود شبیه سازی زندگی یوتیوبرها
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    发表评论

    您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

    Back to top button
    zh_CN简体中文