دانلود بازی ماجرایی-نقش محور عالی “فرزندان روشنایی” اندروید _ Sky: Children of the Light 0.9.3+149545

前往下载链接

Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light – سرزمین آسمانی: فرزندان روشنایی نام یکی از مورد انتظارترین بازی های در سال 2019 می باشد که چندین ماه به صورت آزمایشی و به شکل پیش ثبت نامی یا Pre-register عرضه شد تا اینکه نسخه کامل بازی در بهار سال 2020 برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شد. دارمش به درخواست شما عزیزان و برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و معرفی نسخه کامل این بازی برای شما عزیزان کرده است. بازی Sky: Children of the Light بازی جالب و کاملاً متفاوتی است که بدون شک تجربه آن برای شما نیز حسابی خاص و منحصر به فرد می باشد. استودیوی آمریکایی thatgamecompany inc که پیش از این در سال 2012 با ساخت بازی انقلابی Journey بسیار سر و صدا کرده بود و توانسته بود نماینده ده ها جایزه مختلف و همچنین برنده عنوان برترین بازی سال 2013 شود، بازی Sky: Children of the Light را با الگوبرداری از همان بازی Journey تولید کرده است. این بازی از هر لحاظی که فکر کنید یک شاهکار هنری است و حقیقتاً طراحی های بی نظیر آن که در هیچ بازی مشابه دیگری ندیده بودیم، شبیه به نسل بعدی بازی های موبایلی می باشد! گرافیک چشم نواز و پر جزئیات این بازی دقیقاً شما را یاد بازی های کنسولی خواهد انداخت. در کنار آن، گیم پلی فوق العاده روان و داینامیک بازی که قابلیت اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه را نیز دارا می باشد، تجربه ای کاملاً منحصر به فرد از این بازی را برای شما به ارمغان می آورد. در کنار این طراحی های جذاب و تحسین برانگیز، بازی Sky: Children of the Light در بخش داستان و محتوای ماجرایی نیز حسابی گل کاشته است!

ماجرای بازی Sky: Children of the Light به یک سرزمین رویایی و افسانه ای که در لا به لای ابرها می باشد مربوط است. سرزمینی که به نام پادشاهی آسمان معروف است. هر کسی که به این سرزمین سفر کند در قالب فرزندان روشنایی در آن جا حضور پیدا می کند. این سرزمین برای قرن ها زیباترین و بانشاط ترین سرزمین جهان بود. بخش بسیار بزرگی از این زیبایی مدیون ستاره هایی بود که اطراف این سرزمین حضور داشتند. اما یک روز یک امتحان الهی برای این سرزمین در نظر گرفته می شود. ستاره ها به خاطر غروری که داشتند از این امتحان سربلند بیرون نمی آیند و همین مسئله باعث نفرین شدن این سرزمین می شود! حالا شما در نقش فرزندان روشنایی که همیشه وظیفه آن ها انتشار امید و زندگی به جهان است مسئول شده اند تا ماجرای پشت پرده این اتفاق تلخ را دنبال کنند و ارواحی که در این مسئله نقش دارند را پیدا کند. شما باید در طول بازی نورها را تعقیب کنید تا سرنوشت این سرزمین زیبا که حالا به دنیایی متروکه تبدیل شده است را رقم زده و دوباره روح زندگی را به این سرزمین بازگردانید. Sky: Children of the Light در سبک نقش آفرینی طراحی شده است. این بازی کاملاً یک بازی جهان باز می باشد و شما می توانید در سرزمین هایی رویایی و خیالی به اطراف حرکت کنید، بدوید، از روی موانع بپرید و یا حتی داخل آب شنا کنید و از همه این ها جذاب تر، با کمک بال های معنوی در آسمان پرواز کنید! در Sky: Children of the Light شما وظیفه دارید تا خط داستانی بازی را با شخصیت های اصلی دنبال کنید و مأموریت های بازی را برای نجات این سرزمین زیبا انجام دهید. طراحی های بازی کاملاً سه بعدی و گیم پلی آن بسیار روان است. با کمک کنترلرهای مجازی روی صفحه می توانید به صورت 360 درجه اطراف را نگاه کنید و به هر سمتی که می خواهید حرکت کنید. مأموریت ها و مراحل بسیار هیجان انگیز و جذابی در این بازی در انتظار شماست پس معطل نکنید و همین حالا این اثر هنری شگفت انگیز و کم نظیر را به صورت تست شده و کامل از دارمش دانلود کنید و ماجراجویی رویایی خود را آغاز کنید!

نکات تکمیلی :

این بازی فقط روی دستگاه های ARM64 دارای سیستم عامل Android 8.0 به بالا نصب می شود.
لطفاً توجه داشته باشید که در زمان انتشار این بازی، نسخه قرار گرفته در گوگل پلی نسخه دمو و ناقص آن می باشد که در خیلی از سایت های دیگر به عنوان نسخه اصلی و کامل عرضه شده است. اما دقت کنید که نسخه عرضه شده توسط دارمش نسخه کامل و مخصوص توسعه دهندگان می باشد که حجم آن چند برابر نسخه ناقص است. با این حال هنوز بازی در مرحله آزمایشی قرار دارد و احتمال اینکه روی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود وجود دارد.
این بازی به صورت Package APKs عرضه شده است و روش نصب آن متفاوت است. (آموزش نصب در بخش بعدی.)
بازی برای اجرا و ارسال و دریافت اطلاعات از سرور، به اینترنت نیاز دارد.
برای باز کردن تنظیمات بازی، روی یکی از چهار گوشه تصویر ضربه بزنید و گزینه چرخ دنده را از سمت راست بالا انتخاب کنید.
در بخش تنظیمات می توانید گرافیک بازی را کاهش یا افزایش دهید.

آموزش نصب بازی :

ابتدا فایل فشرده حاوی فایل نصبی که یک فایل با فرمت APKS است را دانلود و بعد از استخراج به حافظه دستگاه منتقل کنید.
سپس اپلیکیشن SAI را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید. (این برنامه داخل فایل زیپ دانلودی همراه با خود بازی نیز قرار دارد.)
اپلیکیشن SAI را باز کرده و گزینه Install APKs را انتخاب کنید.
سپس از پوشه ها، به سراغ فایل دانلود شده بازی که با فرمت APKS آن را در مرحله 1 از حالت فشرده استخراج کردید بروید و فایل مورد نظر را انتخاب کنید.
منتظر بمانید تا برنامه فایل های چندبخشی را به صورت یکپارچه درآورده و بازی را آماده نصب کند.
سپس پیغام Install ظاهر می شود و شما می توانید بازی را به راحتی نصب و اجرا کنید. (نیازی به کپی کردن دیتا و کارهای فرعی دیگر نیست.)

تغییرات نسخه ی v0.9.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات + اضافه شدن ویژگی های جدید

تغییرات نسخه 0.9.3 :

Greetings, adventurers!
The Season of Enchantment has many secrets yet to be revealed.
Support pandemic relief efforts by purchasing the Healing Pack. 100% of revenue will benefit Doctors Without Borders to help with the fight against COVID-19.
This update includes:
– New quests
– Bug fixes
– Performance improvements
For more info: http://bit.ly/sky-patchnotes
Follow us to get news and updates:
– Facebook/Twitter/Instagram/Discord: @thatskygame

اندروید مورد نیاز
8.0

لیست دانلود

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: thatskygame

    🏷️ کلمات کلیدی

    دانلود بازی Sky Children of the Light اندروید, دانلود بازی Sky Children of the Light مود شده, دانلود بازی Sky Children of the Light با پول بی نهایت, دانلود بازی نقش آفرینی برای اندروید, بهترین بازی های نقش آفرینی آفلاین اندروید, بازی ایفای نقش افلاین اندروید, دانلود بازی های نقش آفرینی آنلاین, دانلود بازی های rpg برای اندروید, دانلود بازی نقش آفرینی کم حجم برای اندروید, بهترین بازی های اندروید,thatgamecompany, بازی نقش آفرینی برای گوشی, دانلود بازی Android, دانلود بازی Sky: Children of the Light با دیتا, دانلود بازی آسمان: فرزندان نور برای اندروید, دانلود بازی آنلاین, دانلود بازی آنلاین Sky: Children of the Light, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برای موبایل, دانلود بازی نقش آفرینی اندروید, دانلود رایگان بازی اندروید, دانلود گیم جدید اندروید, نسخه اصلی بازی Sky: Children of the Light,Sky: Children of the Light, thatgamecompany inc, دانلود بازی Sky: Children of the Light, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل,
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    发表评论

    您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注

    Back to top button
    zh_CN简体中文