Go1984 Ultimate v7.2.0.1 – نرم افزار مدیریت دوربین مداربسته

نرم افزار نمایش و مدیریت دوربین مداربسته Go1984 Ultimate v7.2.0.1

前往下载链接

Go1984-UltimateGo1984 Ultimate برای ضبط ویدئو و نظارت بر دوربین های مداربسته طراحی شده است. در واقع با استفاده از این نرم افزار می توان با مدیریت دوربین مداربسته، نظارت کاملی بر محیط مربوطه داشت. از قابلیت ها این نرم افزار می توان به مانیتورینگ/نظارت به صورت زنده، کنترل دوربین های PTZ، هشدار از طریق ایمیل و یا برقراری تماس با ISDN، کنترل از راه دور از طریق شبکه (LAN/WAN) یا اینترنت، امکان ضبط ویدئو به صورت زمانبندی شده، دائم و یا بر اساس حرکت ها را نام برد. این نرم افزار که در اصطلاح یک “سیستم هایبردی (ترکیبی)” نامیده می شود می تواند به پردازش تصویر از چند دوربین موجود در یک شبکه دیجیتالی بپردازد (درست مانند وقتی که تنها از یک منبع ویدئو دریافت می کند). این نرم افزار قادر است بطور دائم دوربین ها را تجزیه و تحلیل نموده و پس از تشخیص کوچکترین حرکت و یا جابجایی شروع به ضبط خودکار نموده و یا شما را مطلع کند. Go1984 به خوبی با سخت افزارهای Axis, Sony, JVC, Panasonic, Mobotix, Logitech, Intellinet, Veo, و iTuner سازگاری دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Go1984 Ultimate:

– نظارت بر تصویر دوربین ها به صورت زنده
– امکان هشداردهی و یا ضبط خودکار پس از تشخیص حرکت
– ضبط و ذخیره سازی تصاویر دوربین
– امکان کنترل از راه دور دوربین مداربسته از طریق شبکه/اینترنت
– هشداردهی از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی
– امکان زمانبندی ضبط ویدئو
– امکان تعریف حساب های کاربری مدیر/ کاربر معمولی برای دسترسی به نرم افزار
– و …

راهنمای نصب:

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

 

دانلود نسخه ویندوز بیتی رمز فایل: daramesh.com

گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    zh_CN简体中文