Music MP3 Downloader 5.7.4.2 – دانلود موزیک از اینترنت

前往下载链接

Music-MP3-DownloaderMusic MP3 Downloader 5.7.5.6 نرم افزاری است برای دانلود موزیک از اینترنت. شما با استفاده از این نرم افزار به یک منبع بسیار عظیم دسترسی خواهید داشت که در آن بیش از 100 میلیون موزیک آماده دانلود می باشد و شما برای دانلود موزیک مورد نظرتان کافیست تا در این منبع عظیم به جستجو بپردازید. به عبارت دیگر فقط کافیست نام هنرمند یا نام آهنگ و یا نام آلبوم مورد نظرتان را در قسمت جستجوی نرم افزار وارد کنید و پس از چند ثانیه موزک مورد نظرتان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یکی از ویژگی های این برنامه دسته بندی موزیک ها براساس سبک می باشد که شامل ۱۴ دسته مختلف پاپ، کلاسیک، الکتریک، مذهبی، هیپ هاپ و … می باشد.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
– قابلیت دانلود موزیک های دلخواه از اینترنت.
– دارا بودن جستجوی پیشرفته برای یافتن موزیک های مورد نظر.
– دارا بودن یک منبع عظیم با بیش از ۱۰۰ میلیون موزیک.
– ارائه آخرین اخبار از دنیای موزیک و معرفی موزیک های داغ و جدید.
– سازگار با ویندوز های مختلف.
– و …

راهنمای نصب:
روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
دانلود نسخه ویندوز ? رمز فایل: daramesh.com

گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    کلمات کلیدی

    Music MP3 Downloader , آخرین نسخه Music MP3 Downloader , آخرین ورژن Music MP3 Downloader , برنامه Music MP3 Downloader , برنامه دانلود موزیک از اینترنت , جدیدترین نسخه Music MP3 Downloader , جدیدترین ورژن Music MP3 Downloader , دانلود Music MP3 Downloader , دانلود برنامه Music MP3 Downloader , دانلود موزیک از اینترنت , دانلود موزیک از اینترنت با Music MP3 Downloader , دانلود نرم افزار Music MP3 Downloader , سریال music mp3 downloader , کرک Music MP3 Downloader , نرم افزار Music MP3 Downloader , نرم افزار دانلود موزیک از اینترنت
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    zh_CN简体中文