دانلود Microsoft SQL Server 2016

前往下载链接

Microsoft-SQL-Server

نرم‌افزار Microsoft SQL Server یک سامانه‌ی مدیریت پایگاه داده‌ی رابطه‌ای (Relational Database Management System به‌اختصار RDBMS که نوعی از DBMS (مخفف Database Management System و به‌معنی سامانه‌ی مدیریت پایگاه داده) است که توسط مایکروسافت ارائه شده و توسعه داده می‌شود. این ابزار، محیط کاملی را برای ذخیره، مدیریت و بازیابی داده‌ها و اطلاعات براساس درخواست نرم‌افزارهای مختلف فراهم می‌کند که از مدل خدمات‌دهنده/خدمات‌گیرنده (Client/Server) تبعیت می‌کند؛ در این حالت، درخواست‌های  کلاینت‌ها برای سرور ارسال و توسط آن بررسی و آنالیز می‌گردد؛ در ادامه، پردازش‌های مورد نیاز، روی اطلاعات ذخیره شده، در پایگاه‌های داده انجام می‌شود و در نهایت، نتایج برای کلاینت ارسال خواهد شد. نسخه‌ی ابتدایی این برنامه در سال 1989 و به‌صورت 16 بیتی ارائه شد و از نسخه‌ی 2000 به‌صورت گسترده‌ای مورد استفاده‌ی برنامه‌نویسان قرار گرفت.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Microsoft SQL Server :
– ذخیره و مدیریت انواع بانک‌های اطلاعاتی و پایگاه‌های داده
– مدیریت دیتابیس‌ها با دو روش OLTP (مخفف OnLine Transaction Processing و به‌معنی پردازش برخط تراکنش) و روش OLAP (مخفف OnLine Analytical Processing و به‌معنی پردازش تحلیلی برخط)
– امکان کار با پایگاه‌های داده‌ی بسیار حجیم
– امنیت بسیار بالای ذخیره‌سازی و بازیابی
– تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان به‌آسانی و با حجم کم
– امکان جست‌وجوی FullText برای افزایش سرعت
– سازگاری کامل با خدمات ابری
– امکان دسترسی هزاران کاربر به‌طور همزمان دیتابیس‌ها
– قابلیت گزارش‌گیری کامل و پیشرفته
و…

نکات مجموعه‌ی Microsoft SQL Server :
– نسخه‌های قرارداده‌شده، نسخه‌ی اصلی مایکروسافت بوده و بدون کوچک‌ترین دست‌کاری ارائه شده و همچنین نیازی به فعال‌سازی ندارد.
– این نرم‌افزار در ویرایش‌های مختلفی ارائه می‌شود که ما کامل‌ترین آن‌ها یعنی نسخه‌ی Enterprise را ارائه می‌کنیم. مقایسه‌ی امکانات نسخه‌های مختلف را از این‌جا ببینید.
– نسخه‌های 2014 و 2012 با سرویس پک به‌صورت یک‌پارچه شده است و برای نسخه‌ی 2008R2،  آخرین سرویس پک به‌صورت جداگانه قرار گرفته است.
– کامل‌ترین نسخه‌ی 2008R2، ویرایش DataCenter بود، اما به‌دلیل محبوبیت نسخه‌ی Enterprise، این نسخه قرار گرفته است؛ از نسخه‌ی 2012 امکانات نسخه‌ی DataCenter به نسخه‌ی اینترپرایز اضافه شد.

لینک های دانلود ? رمز فایل: daramesh.com

? گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    zh_CN简体中文