دانلود نرم افزار برنامه نویسی زبان JetBrains PyCharm Pro 2019.2.5 Win/Mac/Linux _ Python

前往下载链接

JetBrains PyCharm

پایتون (Python)، که البته گاهی به اشتباه پیتون تلفظ می شود، یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم ‏ در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفه ی ایجاد آن تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک‌های مختلف کد است. پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانه ی پویا استفاده می‌کند. این زبان از زبان‌های برنامه نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبان های تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.
نرم افزار JetBrains PyCharm Professional از شرکت JetBrains یک IDE برنامه نویسی زبان Python بسیار قدرتمند است که با ابزار فوق حرفه ای خود مدیریت پروژه ها و برنامه نویسی به زبان پایتون را آسان و سریع می کند.

زبان پایتون که یک زبان شی گرا و سطح بالا است و خود یک Compiler (مفسر) است توسط Guido van Rossum هلندی در سال 1991 ابداع شد. برنامه PyCharm باعث کدنویسی سریع تر و دقت بالاتر و برنامه نویسی هوشمند به زبان Python می شود. توسط مفسر هوشمند آن، کدنویسی شما به صورت آنی آنالیز می شود و خطاهای برنامه نویسی و خطای در حال اجرا گرفته می شود و توسط ادیتور هوشمند و پیشرفته خود، شما را برای کدنویسی تمیزتر و کمتر راهنمایی می کند. PyCharm در واقع یک ناوبر پروژه کامل است که می توانید فایل های پروژه را به آن معرفی کرده و بین تمامی فایل های پروژه به زبان پایتون نوشته شده جستجو کنید، بین متغیرهای مختلف در فایل های مختلف پل بزنید و تغییر لحظه ای ایجاد کنید. این IDE همچنین از Google App Engine نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید برنامه های به زبان پایتون خود را با آن در گوگل اپز منتشر کنید.

English

PyCharm is a Python IDE with complete set of tools for productive development with Python programming language. In addition, the IDE provides high-class capabilities for professional Web development with Django framework.

PyCharm is an advanced IDE, focused on boosting your productivity to enable you to deliver the cutting-edge code in almost no time.

Here are some key features of “PyCharm”:
Python Code Editor:
– Code Analysis
– Intelligent Code Editor
– Easy Code Navigation and Search
– Python Refactoring

Django IDE + JavaScript, HTML:
– Django Templates Editing
– Django-Specific Code and Files
– Django Templates Debugging
– Other Templating Languages

Debugger, Google App Engine, etc.:
– Run, Debug & Test your Python/Django
– Google App Engine Python Development
– Python Desktop Development

راهنمای نصب
1- ابتدا نرم افزار را نصب کنید.
2- فایل Patch.jar را در یک پوشه ی دلخواه (به طور مثال محل نصب برنامه) کپی کنید. مثلا در آدرس زیر:

C:\Program Files (x86)\JetBrains

3- در پوشه ی bin محل نصب برنامه، فایل با پسوند vmoptions. را بیابید. در صورتی که دو فایل با این پسوند وجود دارند، فایل مناسب با معماری مورد نظر خود (64 یا 32 بیت) را انتخاب کنید و آن را با Notepad باز کنید.
4- در یک خط جدا در آخر فایل، خط زیر را قرار دهید و آدرس Patch.jar در هارد خود را قرار دهید:

-javaagent:C:\Program Files (x86)\JetBrains\Patch.jar

5- برنامه را باز کرده و پس از انجام تنظیمات اولیه مانند تم و پلاگین های مورد نظر، در قسمت فعال سازی وارد، گزینه License Server را انتخاب کنید. عبارت http://jetbrains-license-server را در فیلد آدرس وارد کنید و سپس روی دکمه Activate کلیک کنید. همچنین می توانید گزینه Activation Code را انتخاب کرده و از سریال موجود در فایل Serial.txt برای فعالسازی نرم افزار استفاده کنید.

توجه: فایل های اجرایی این برنامه برای نسخه های 32 و 64 بیتی با فایل vmoptions های جدا از هم کار می کنند و میانبر ایجاد شده توسط Setup در تمامی دسکتاپ ها به نسخه ی 32 بیتی اشاره می کند. بنابراین یا هر دو فایل vmoptions را ویرایش کنید یا میانبر را به نسخه ی 64 بیتی اشاره دهید، در غیر این صورت اجرای برنامه از میانبر باعث شد که کرک اعمال نشود.

توجه: از بیلد های سری 143 به بعد، جت برینز سیستم مدیریت لیسانس تازه ای را در محصولات خود معرفی کرده که در هر بار آپدیت ممکن است کرک برنامه از کار بیفتد. لذا از آپدیت برنامه به طور مستقیم خودداری کنید.

سیستم مورد نیاز :

64-bit versions of Microsoft Windows 10, 8, 7 (SP1)
mac OS 10.11 or later (only 64-bit systems are supported)
Linux (note that a 32-bit JDK is not bundled, so a 64-bit system is recommended)
4 GB RAM minimum, 8 GB RAM recommended
1.5 GB hard disk space + at least 1 GB for caches
1024×768 minimum screen resolution
Python 2: versions 2.6 and 2.7 or Python 3: from the version 3.4 up to the version 3.7

نسخه Windows
نسخه Linux
نسخه Mac
رمز فایل: daramesh.com

⚠️ گزارش خرابی لینک

    电子邮件
    问题类型:
    姓名:
    您的 ISP:
    描述:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: jetbrains

    🏷️ کلمات کلیدی

    Python IDE ,Django IDE ,development platform ,IDE ,Python ,Django ,برنامه نویسی ,کد نویسی ,زبان برنامه نویسی ,محیط توسعه ی برنامه نویسی ,ادیتور ,ویرایشگر کد ,ویراش کدهای برنامه نویسی ,دانلود نرم افزار ویرایشگر کد ,دانلود نرم افزار ویرایش کدهای برنامه نویسی ,زبان پایتون ,زبان برنامه نویسی ,زبان برنامه نویسی پایتون ,پایتون آی دی ای ,دیجانگو آی دی ای ,دولپمنت پلتفرم ,آی دی ای پایتون ,پایتون ,دیجانگو ,دانلود نرم افزار IDE ,دانلود نرم افزار برنامه نویسی به زبان پایتون ,دانلود نرم افزار ویرایشگر زبان پایتون ,پیتون ,دانلود نرم افزار برنامه نویسی به زبان پیتون ,دانلود نرم افزار پایتون,JetBrains PyCharm, نرم افزار IDE برنامه نویسی زبان Python, دانلود JetBrains PyCharm, برنامه JetBrains PyCharm, نرم افزار JetBrains PyCharm, سریال JetBrains PyCharm, برنامه نویسی Python, PyCharm, برنامه نویسی, نرم افزار, برنامه نویسی زبان Python, دانلود PyCharm, برنامه PyCharm, نرم افزار PyCharm, سریال PyCharm, کرک PyCharm, دانلود برنامه PyCharm, دانلود نرم افزار PyCharm, آخرین ورژن PyCharm, جدیدترین ورژن PyCharm, PyCharm Download, PyCharm Free, PyCharm Full, PyCharm Free Download, PyCharm Crack, PyCharm Serial, دانلود نرم افزار, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود, دانلود رایگان, PyCharm Full Download, PyCharm Software, برنامه نویسی پایتون
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Back to top button
    zh_CN简体中文