دانلود بازی اکشن – ماجراجویی خارق العاده گریموالور اندروید + مود + دیتا _ Grimvalor Full 1.1.0

Go to Download Links

Grimvalor

Grimvalor – گریموالور از خوش ساخت ترین بازیهای اکشن – ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی Direlight آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه کرده است و ما تصمیم گرفته ایم نسخه پرداخت شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای این سبک را به وجد بیاوریم! در دنیای اندروید، جای بازیهای شمشیری بسیار خالیست و کمتر شاهد عرضه بازیهای شمشیری هستیم ؛ این بار استودیوی خوش ذوق دایرلایت با عرضه بازی شمشیری گریموالور آمده است تا شما را به وجد بیاورد و با عرضه یک بازی خاص با داستانی جالب نظرتان را جلب کند و نامش را در میان کمپانی های مطرح بدرخشاند! پس از اولین اجرای بازی یاد سری بازیهای Souls خواهید افتاد! داستان بازی Grimvalor در یک قلمروی خیالی به نام Vallaris جریان دارد ؛ پادشاه قلمرو ناپدید شده است و مرزهای امپراطوری نیز مملو از موجودات عجیب و خطرناکی می شود که امنیت آن را به خطر انداخته اند! شما به عنوان بازیکن، کنترل یکی از جنگجویان این امپراطوری را در اختیار می گیرید که وظیفه مصاف با موجودات را بر عهده دارد و قرار است سرنوشت پادشاه گم شده را مشخص کند! کلیدهای تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش به شما امکان انجام انواع حرکت های هدایت کارکتر، حمله، پرش و جاخالی دادن را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن، شمشیری و ماجراجویی هستید بدون شک Grimvalor نظرتان را جلب میکند و ارزش دانلود را دارد.

بازی Grimvalor هم اکنون در پلی استور هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و ما امروز در دارمش اولین نسخه کامل و آنلاک شده اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! از ویژگی های بازی گریموالور می توانید به مواردی چون اجرای کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت، گرافیک خیره کننده اچی و بازی در طیف گسترده ای از مکان ها و محیط های خاص، کنترلرهای لمسی ساده و عالی برای هدیات کارکتر و انجام کارهای مختلف، صداگذاری فوق العاده زیبا و مهیج و دارا بودن یک داستان خاص اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید!

اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

Google Play

⚠️ گزارش خرابی لینک

    EMail*
    Problem type:
    Name:
    Your ISP:
    Description:

    امتیـاز: rank | منبـع: دارمش | سایت سازنـده: direlight

    🏷️ کلمات کلیدی

    نرم افزار، نرم افزار اندروید، اندروید، بازی اندروید، بازی، بازی جدید اندروید، نرم افزار جدید اندروید، دانلود بازی جدید، دانلود نرم افزار جدید,Grimvalor Android – بازی ششمیری گرافیک کنسولی جدید اندروید – آفلاین ,Grimvalor Grimvalor apk ,بازی آنلاین ماجراجویی اندروید ,بازی اندروید فوق العاده ,بازی جنگی ,بازی شمشیری اندروید ,بازی گریموالور با پول بی نهایت ,بازی گریموالور نسخه مود ,بازی گریموالور هک شده ,بازی ماجراجویی آفلاین اندروید ,بازی ماجراجویی آنلاین اندروید ,بازی ماجراجویی اندروید, بازی ماجراجویی با گرافیک بالا اندروید ,بازی ماجراجویی بدون دیتا اندروید ,بازی ماجراجویی جنگی اندروید ,بازی ماجراجویی دیتا دار اندروید ,بازی ماجراجویی کم حجم اندروید ,بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی Grimvalor اندروید ,دانلود بازی Grimvalor با پول بی نهایت ,دانلود بازی Grimvalor نسخه مود ,دانلود بازی Grimvalor هک شده ,دانلود بازی اکشن اندروید ,دانلود بازی اندروید ,دانلود بازی اندروید شمشیری ,دانلود بازی گریموالور ,دانلود بازی ماجراجویی اندروید ,دانلود بازی ماجراجویی با پول بی نهایت اندروید ,دانلود بازی ماجراجویی جدید اندروید ,دانلود بازی ماجراجویی مود شده اندروید ,گریموالور
    هاست دامنه vps

    Related Articles

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Back to top button
    en_USEnglish